Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '09

 
Kategori
Magazin
 

Demet Akalın'ın serveti ve Prof. Dr. dostumun geçim derdi

Demet Akalın'ın serveti ve Prof. Dr. dostumun geçim derdi
 

Hanımefendi memleketimizin medarı iftarı!
Hanımefendinin kendisi şarkıcı olur ve şarkıcılığını sanatçılıkla karıştırmaktan büyük keyif alır.
Sonra döner, küçücük, yoksul, aç ve bitap düşmüş çocuğa, gece kulübündeki eğlencesinden çıkarken para verir ve “al, defol” ifadesini kullanıp, son derece kesin ve net bir tavır sergileyerek, insana bakış açısındaki rezilliği kameraların önünde en küçük bir kaygı dahi duymadan kamuoyunun önüne koyar.
Doğrusu bu tavrından dolayı kamuoyunda neden ciddi bir tepki oluşmadığını merak ettim.
Ve bu tavrı sergileyen bir insana kamuoyu, hayli keyifli bir şekilde ilgi de gösterdi dersem, yalan söylemiş olmam..
O küçücük çocuğa karşı göstermiş olduğu davranış ve tavrın üzerinden çok değil, daha birkaç gün geçmeden, kendisini dinlemeye gelen kalabalığa dönerek “ne o öyle moron moron bakıyorsunuz, Diyarbakır’dan mı geldiniz?” diye etmiş olduğu laf bir önceki felaketinin üzerine tuz, biber ekti.
Hafif yollu bir tepki ile karşılaşmış olsa da, bilinçaltında insana vermiş olduğu değerin hangi nokta da olduğunu net bir şekilde görmüş olduk.

İşte bu hanımefendinin mal varlığı dün internet sitelerine düşmüştü ve “dudak uçuklatan servet” olarak ifade ediliyordu.

Ulus’ta 3 daire (1.5 milyon TL)
İzmir Çeşme’de 600 bin TL değerinde villa
Acarkent’te 1 milyon değerinde tripleks ev
Nişantaşı’nda bir daire (500 bin TL)
Maslak’ta bir daire (500 bin TL)
Gölcük’te 5 ev
Gölcük’te 2 arsa

Malında gözümüz yok, ama insan sormadan edemiyor işte “Bu hanımefendi ne üretmişte bu denli dudak uçuklatan bir servete sahip olmuş? Ve bu hanımefendi, merak ediyorum efendim, her yıl ne kadar Gelir Vergisi beyan etmiş?”

Bu toprakların bir ferdi olarak bunları düşünmem ve sormamdan daha doğal bir şey olamaz herhalde.

Neden bu olay kafana takıldı derseniz?

Geçtiğimiz günlerde bir dostumla sohbet ediyoruz. Kendisi bir bilim insanı ve adının önünde Prof. Dr. ünvanı var.
Bu değerli dostum halen kirada oturmakta ve aylık almış olduğu ücret 3.000 tl civarındaymış. İki çocuk büyütmekte ve ayın sonunu getirmekte hayli sıkıntı çekiyor.

Bu tuhaf durumun değerlendirmesini ben okuyucuya bırakıyorum.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..