Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Deneme 01

Ne güzel tekrardan yaziyor olabilmek. Birkaç yazimi kayıt edilip dönmemek üzere blog sayfamda unuttum ya da unutmuş numarası yapıyorum. Şimdi ise yenisine başladim. Bu da unutulanlardan mi yoksa sayfada yerini alan şanslılardan mı olabilecek. Kim bilir? Bende kendi sayfamda aylardir öylece duruyordum. Bazen yan sayfalara geçtim onlari karaladim. Döndüm geldim bir grup yaramaz benim sayfalarımı karalamış. Boş bırakmamalısın ne sayfanı ne de hayatını. Baktım biraz boşlamışız. Karalamalardan geçilmiyor hayatim. Hep mutsuz suratmı çizmeli insan kendi kağıdına. Hani kuşlar çöpten adamlar, kadınlar nerde? Bir bulut, bir gemi, m harfine çok benzeyen bir kuş olmali. Basit ama bir o kadar anlaşılır olmalı hayat. Aldim kendimi oturttum kenara topla dedim ortalığı. Bir gaz verdim. Bilmem mi kendimi, gaza çabuk gelir. Sonra baslar dallar böceklerle takılmaya. Yazik oyle takildi bir sure. Gorseniz etraf çicekten böcekten geçilmiyor. Karalamalar gitmiş, bahar gelmiş hayata. Etrafa bir sürü hayal baloncuğu şişirilmiş. Kiminin içine sevgi, kimine bir haber saklanmış, bazısına şarkılar, eski dostlara arkadaşlara haber uçurulmuş. Dört bir taraftan hayata var olduğunu söyleyen balonlar gönderiliyormuş ki. Yaramaz bir adam dalmış bir gün bahçeye toplamış tüm çiçekleri balonları kızın eline tutuşturmuş "Böyle size daha yakışıyor" diyerek.
Devami gelinceye kadar simdilik HOS-ca-KAL...

 
Toplam blog
: 11
: 489
Kayıt tarihi
: 06.10.08
 
 

Hayallerimi ve rüyülarımı seviyorum. Kelimelerin esnekliğine hayret ediyorum. Konuşurken çoğu şeyi a..