Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

Bir şans daha...

Anlamadim bu hayati hiç.

Tam anladiğim noktada bir şeyler kopuyor.

Elimde bir sürü diğer ucundan ayrilmiş yaşanmişliklar. Kim yanliş kim doğru. Kim şansli kim şanssiz burda.

Elinin tersi ile silinmiş güzellikler, şansa birakmadan önce tutabilecek kadar güçlü olmalı insan. Zaman geçiyor ve ne kadar yalvarsakta sonumuz geldiğinde zaman bize bir şans daha vermeyecek. Anlamiyorum her şey bu kadar kayarken şansa nasil birakildiğini. Güvenirsin yaninda oldugunu sanirsin sonra bakarsin o çoktan acilmis bir firtinaya. Bildiğini sandiklarin meğerse senin masalinmis ve gerçek bilmediklerinden ibaretmis. Yalan çoktan sarmış bedenini ve ruhunu. Ve bir gun nefes alamayarak uyanmişşin "bir şans daha" diyerek. Burada senin istedigin rahat bir nefes almakken, etrafinin yalanlari seni boğmaya devam etmiş. Bu bir masalsa boğulan kahraman tam da şu anda şöyle demeli "sana bir şans daha yok. O şans bana lazim" ve onu saran her şeyi yirtarak yurumeli. Hayatin şansi kendi içinde saklanırken, günlerimizi onu öldurmek için niye çalışıyoruz sonra "Bir şans daha" diyoruz ve ben bunu anlamiyorum. Zamanin bitti ve sen raftaki o guzel yerini aldin birak orda kal. Raftan tavan arasina atilma. Anlamiyorum insanlarin birbirini bu kadar çabuk harcamalarini ne uğruna. Al işte kariyer para orda yiğin yiğin.. azgin bir sürü gibi parçalayarak tüketmenin keyfi nerde. Insanlari bu kadar savura savura harcama hakkini kim verdi size? Siz kimsiniz? En sevdiklerimiz miydiniz? Bir şans daha istermiydiniz? Bu bayramda dağittiğimiz şeker değil ki bir tane daha alin diyebileyim. Yazik hepimize herkese çok yazık. Savura savura savrulduk bir yerlere. Şans sonunda topu olan bir oyun sadece. Ve hayat bir oyunda olsa canimiz her acidiğinda koşarak gidebileceğimiz bir anne yok. O sıcak sarilislar yok. Opeyim geçsin yok. Yalanci öpücüklerin, yalanci sarilislarin, yalanci sevgilerin zamani. Bir şans daha alirmiy diniz? Bir sansiniz daha kalmis miydi acaba? kalmadi efendim size kalmadi. O sansi az once bir baskasi aldi. Umarim kendisi değerini daha iyi bilir.

 
Toplam blog
: 11
: 489
Kayıt tarihi
: 06.10.08
 
 

Hayallerimi ve rüyülarımı seviyorum. Kelimelerin esnekliğine hayret ediyorum. Konuşurken çoğu şeyi a..