Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '17

 
Kategori
Güncel
 

Deniz Seki’ye karşılama haksız yere hapis yattı diyeyse biz de devlete uğurlama töreni düzenleyelim

Deniz Seki’ye karşılama haksız yere hapis yattı diyeyse biz de devlete uğurlama töreni düzenleyelim
 

Karşılamaya bakıyorsun insanın hapse giresi geliyor; böyle mahkûmiyete can kurban…

Sanki suçsuzmuş da haksız yere hapis yatırmışlar gibi. Hani böyle bir şey olur da protesto anlamında olur yani, anlarım… Suçu sabit. Üstelik komşunun bahçesinden erik çalmamış, utandıran yüz kızartıcı bir suç; uyuşturucu ticareti yapmak…

Sanatçı hassasiyeti, hayran psikolojisi, yaşanılan olayla ilgili duygusallık bütün bunlar anlaşılır da öyle zafer kazanmış komutan gibi (Bakın bana bunları yaşattılar ama alnım ak çıkıyorum)havalar yaratılması -sanatçı demek insan demektir her şeyden önce- doğrusu yakışmadı.

Pişmanlık yok, üzüntü yok, halinden utanma yok; onun yerine ben utandım şahsen.

Tamam, cezanı çekmiş çıkmışsın, gözün aydın ama ben bu itibarı hak etmiyorum demen gerekir.

Yani gerçekten sevgili sanatçımız böyle görkemli bir şekilde karşılanınca insanlar yoksa haksız yere mi hapis yattı düşündüler.

Sevenlerin sevgisine engel olamayız elbette; ama ne kadar severlerse sevsinler törenle karşıladıkları kimsenin uyuşturucu satmaktan mahkûm olduğunu bilmeleri lazım.  Bazı suçlar cezasını çekerek ortadan kalkmıyor maalesef!

Yani böyle görkemli tören yerine sade bir geçmiş olsun karşılaması olmalıydı.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..