Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '08

 
Kategori
İlk Yardım
 

Denizli'nin güzel insanları.

Denizli'nin güzel insanları.
 

Denizli'de ki Trafik Kazası


<ı>Bugünkü akşam haberlerinde seyrettim.
<ı>Birincisinde içim burkuldu. <ı>İkincisinde gözlerim yaşardı.

<ı>İki ayrı ilde meydana gelmiş, iki ayrı trafik kazası.
<ı>Her iki kazada da kurban, talihsiz sokak köpekleri.
<ı>Birincisi Van, ötekisi Denizli. Türkiye’nin iki ayrı vilayeti.
<ı>Aynı kurallarla ve aynı kanunlarla yönetilen iki ayrı il.

<ı>Van’da ki kazanın medyaya yansıyan görüntüleri tam bir vahşet ve insanlık ayıbıydı. <ı>Zavallı hayvancağız, iki belediye görevlisi tarafından, boynuna geçirilen kalın bir iple yerlerde sürüklenerek kaldırılıyordu.

<ı>

<ı>Denizli’de yapılan muamele ise; sadece Türkiye’ye değil bütün dünyaya örnek gösterilecek kadar göz yaşartıcı…Yol, görevli trafik polisleri tarafından kapatılıp, kaza mahalline acil yardım ekibi çağırılarak tıbbi müdahale yapılıyordu.

<ı>

<ı>Anayasa, kanun, yönetmelik, tüzük…
<ı>Maalesef, sırf bunlarla çağdaş ve medeni olunmuyor!
Olunamıyor!
<ı>Önemli olan: Vicdan ve merhamet!
<ı>Önemli olan: Medeni olabilmek.

<ı>

<ı>Yaralı köpeklere bile insanca muamele eden Denizli‘nin bütün güzel insanları;<ı>Sizleri saygıyla selamlıyorum.
<ı>İyi ki varsınız.

<ı>

<ı>A.Mesut Tatlıpınar

<ı>

 
Toplam blog
: 47
: 3759
Kayıt tarihi
: 17.02.08
 
 

İstanbul'da doğdum. Şişli Lisesi'ni ve MÜ Siyasal Bilimler Fakültesi'ni bitirdim. Daha sonra, İ.Ü..