Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '09

 
Kategori
Siyaset
 

Devlet adamı Arınç

Devlet adamı Arınç
 

Devlet adamı ağlar mı?


Atatürk rahmetlinin sayısız resmini gördüm. Hemen hepsinde bir devlet adamı ciddiyeti, kendinden emin bakışlar ve lider gördüm karşımda. Aslında liderden de öte bir dahi. Kıyafetleri deseniz, bugünün dizi oyuncuları, fotomodelleri O'nun kıyafetleri yanında havalarını alırlar.

Bülent ARINÇ'la ilgili bir haber okudum internette, yüreğim sızladı. Devlet Bakanı ve Başbakan'ın yardımcısı, yani ülkemizi en üst düzeyde temsil eden bir politikacı. Gazetecilerle söyleşide makineli tüfek gibi, monoton ve sıkıcı bir ses tonuyla atar tutar. Hep o haklıdır ve onun zihniyetindeki yandaşları.

Bu memleketin AKP'ye oy vermeyenlerini yok sayar. Başbakan da öyle değil mi? Neyse konumuz Bülent Arınç.

Partisinin Manisa İl kongresinde resmen ağlıyor. O resmi görünce kendimden utandım. Bu insanlar mı bizi temsil ediyorlar? Yazık, yazık bu güzel ülkeye!

Hastaymış da, buna rağmen katılmış kongreye ve kürsüye çıkışında kendisine tezahüratta bulunan gençlere ''Çok vaktim yok. Çok ayakta duracak halim de yok. Ben konuşmamı bitirinceye kadar sükunetinizi muhafaza edin'' demiş.

Doktorları önermemesine rağmen kongreye gelmiş. "Ben bir kahramanım!" mı demek istiyor acaba?

Hastalık, sağlık hepimiz için var. Allah'tan acil şifalar dilerim. Ama Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı konumundaki bir politikacı, kendi hastalığıyla filan vatandaşın duygusunu mu sömürmeli? Ağlamak da neyin nesi? Yakışıyor mu?

Hastaysanız istirahat edin! Hatta görevinizi yapamayacak şekilde hastaysanız, istifa edin, çekin elinizi ayağınızı politikadan. Sizden başka insan mı yok bu ülkede? Bu koskoca ülke böyle mi yönetilir?


Hastalık zor. Her şeyin başı sağlık. Devlet adamlığı icraat ister, hastalık tanımaz. Hasta olan çekilecek, sağlıklı olana bırakacak yerini. Bu kadar basit.

Ama bizim politikacılarımız koltuklara yapışıklar. Çekilmek bilmiyorlar.

Ülkemin bugünkü durumuna kahroluyorum. Kendi hastalıklarını bu kadar önemseyenler bir de vatandaşı incelesinler. İnsanlarımızın yarısı hasta.

Yarınından endişe eden insanların sağlıklı olmaları mümkün mü?

NOT: Aslında bugün yazmayacaktım. Benim sağlığım da tam düzelmedi. Ama dayanamadım.

Herkese sağlıklı ve mutlu günler dilerim.

Mustafa Mumcu 19 Temmüz 2009 19:50
 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..