Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '10

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Didim 2 Temmuz Platformu'ndan, "Sivas Katliamı'nı unutmadık" Programı

Didim 2 Temmuz Platformu'ndan, "Sivas Katliamı'nı unutmadık" Programı
 

 

 

Ne güneş yüzü gördüm

Ne de gökyüzü gördüm

Derde düştüm heder oldum

Beter oldum ben

Laf anlamaz, söz dinlemez oldu gönlüm

Dağlar sevdamı atamadım ben...

....

Hasret Gültekin 1971 - (Yüreğimizde yaşıyor)

***

Didim Alevi Bektaşi Kültür Merkezi ve Cemevi, EğitimSen, ÖDP, EMEP, CHP, BDP, Hitit Çorum Der, Dimder'in oluşturduğu 2Temmuz Platformu "Sivas Katliamını unutmadık, Unutmayacağız" Anma etkinlikleri hazırladı.

1 Temmuz 2010 Cuma Günü :

 

 

Toplanma yeri ve saatı : Didim Belediyesi yanı : Saat :12.00

Miting alanı : Yeni Mahalle Parkının önü

Müzik : Grup Eflatun

Panel:

Konu: Sivas Katliamı

Panalist : Prof. Dr. Ayhan Yalçınkaya

Yer : Alevi Bektaşi Kültür Merkezi Saat : 17.00

Konser:

Sadık Gürbüz

Yer : Alevi Bektaşi Kültür Merkezi Bahçesi Saat : 20.30

3 Temmuz 2010 Cumartesi Günü :

 

 

Tiyatro

Canlar Tiyatrosu, "simurg" adlı oyunu Gazi İlköğretim okulu Tiyatro salonunda sahneye koyacaklar...

***

2 Temmuz 1993 Sivas'ta, tarihimizin en kara, en vahşi, en acılı bir olayı yaşandı...

Işıktan korkan gerici yobazlar, ışığa saldırdılar. Saza, söze, kaleme saldırdılar.

Ve Sivas'ta ;

Söz yandı

Saz yandı

Kalem yandı

Yüreğimiz daha çok yandı...

Bu ülkenin yetiştirdiği, kültürü ile yoğurduğu , 33 aydınımız, Sivas Madımak Otelinde acımasızca gerici yobazlar tarafından yakıldı...

Sivas Katliamını unutmadık, unutturmayacağız da...

Erdoğan Şahin, Didim

 

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..