Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Dikkat et...

Dikkat et...
 

NR YLDZ.jpeg


“Kalk git” dediği yerden,

Dibe çekti hep yüreğim demiri atıverdi kütle kütle,

Uzaklaşırken ses tonları başımı döndürürcesine.

Sonra aklımda çocukluğumda beni düşürten bisiklet...

Tekrar deneyeceğim bırakmadı beni azimim…

Başarısızlıklarımı değiştirmedim…

Zaman tanıdım ve tekrar kendimi uzaktan izledim.

Küp şekeri sevmiyorsa insan kırıp ta tozunu karıştırmalı çaya,

Çay hala tadında ama sevmediğin sığmaz artık kaba...

Küçücük bir yüreğin var kıyamadığım,

Gözlerine yaşları asla yakıştıramadığım,

Bırak o yakının dediğin geçici gurbet!...

Sen oldukça kanamaz bu dizlerimizde umduğum medet!...

'LaL

 
Toplam blog
: 102
: 654
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1984 İzmir doğumluyum. Süleyman Demirel Üni. - Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şiir & Deneme ..