Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

06 Nisan '10

 
Kategori
Dostluk
 

Dile kolay 34 yıllık arkadaşlık

Dile kolay 34 yıllık arkadaşlık
 

fotoyu arkadaşlarım çekti,,,,,


Merhabalar arkadaşlarım,

Bu gün sizlerle çok güzel ve çok heyecanlı bir günümü paylaşacağım.

3 Nisan Cumartesi günü ne oldu biliyor musunuz?

Evet artık bu gün ve tarih benim için çok önemli olacak çünkü; o gün Facebook ta bulabildiğim tüm Orta okul arkadaşlarımla buluştuk.

Bizler 34 yıl önce İzmir Gürçeşme Orta Okulu bir, iki ve üç C sınıfından okul arkadaşlarıyız.

Sevgili Osman bayrak, ben ve Sevgili Erdinç Yaşar Işıklıgün birlikteliği ile bu toplantıyı düzenledik ve bir araya gelebildik.

Ben tüm bayan arkadaşlarımı toparlayabildim, Osman ve Erdinç de tüm Bay arkadaşlarımızı bir araya getirerek bu 34 yıllık hasreti giderdik.

İzmirin ünlü Konak Pier iş merkezinin önünde saat tam 14.00 de sözleştik ve hep birlikte tam zamanında geldik.

Kimse kimseyi bekletmedi, hepsi birbirinden harika arkadaşlarımdı, kimler miydi bu harika arkadaşlarım

Hemen isimlerini yazayım size,

Sevgili Güler Özyastıkçı, Sevgili Hülya Çelik Dedeoğlu, Sevgili Mukadder Sümer Akçadurak, Sevgili Osman Bayrak, Sevgili Erdinç Yaşar Işıklıgün, Sevgili Kazım Sezgin, Sevgili Kazım Engür, Sevgili Taner Akgüner, Sevgili Asım Aslan Gömceli, Sevgili İbrahim Esgioğlu, ve ben Hülya Gülcek.

Birde tüm arkadaşlarıma bir sürpriz yapıp Orta Okuldan İngilizce Öğretmenimiz Sevgili Satiye Demir.

Öğretmenimizi de toplantımıza davet ettim, sağ olsun beni kırmayıp geldi, arkadaşlarım Satiye öğretmenimizi görünce çok sevindiler ve bana çok teşekkür ettiler.

Saat 14.00 den 18.30 a kadar oturduk, sohbetler ettik, güldük, eğlendik, eskileri yad ettik, birbirimiz hakkında bilmediklerimizi öğrendik.

Güler Özyastıkçı, evlenmiş iki tane kızı olmuş, birini evlendirmiş ve dört yaşında bir torunu varmış,

Uzun yıllar çalışmış ama şimdi evde annesiyle ve torunuyla ilgileniyormuş, Gülerim seni çok seviyorum.

Hülya Çelik evlenmiş soyadı Dedeoğlu olmuş, bir oğlu ve bir kızı olmuş, oğlu üniversiteyi bitirmiş, kızı yeni üniversite sınavlarına girecekmiş, Hülyacım, seni çok seviyorum.

Mukadder Sümer evlenmiş soyadı Akçadurak olmuş, Mukadderinde bir kızı olmuş, üniversiteyi bitirmiş, çalışıyormuş, Mukadder kendisi hala bir şirkette Muhasebe işi yapıyormuş ve 3 yıl sonra emekli olacakmış, Mukaddercim seni çok seviyorum.

Osman Bayrak evlenmiş, iki oğlu varmış, birini nişanlamış, diğer oğlu lisede okuyormuş, Osman İzmir Aliağa da ve çok iyi, çok çalışkan bir iş adamı birçok işi aynı anda başarabiliyor.

Osmancım sana işlerinde başarılar diliyorum.

Erdinç Yaşar Işıklıgün, evlenmiş, iki çocuğu varmış, eşi de çalışıyormuş, kendisi Subay ve henüz emekli olmaya niyeti yok, çok çalışkan, çok espirili, yaşamı seven bir arkadaşım.

Erdinç sana başarılar iyi nöbetler diliyorum.

Kazım Sezgin, evlenmiş, iki kızı varmış, kızları henüz okuyorlarmış, Kazım Avukat olmuş,

Çok iyi bir avukat olduğuna eminim. Kazım sana işinde başarılar diliyorum.

Kazım Engür, evlenmiş, çocukları varmış, kendisi sürekli yurt dışına çıkıyormuş, işleri çokmuş, çalışkan bir arkadaşımız, Kazıma da işlerinde başarılar diliyorum.

Taner Akgüner, evlenmiş bir oğlu varmış, henüz lisede okuyormuş, kendisi Doktor olmuş, işinde çok başarılı olduğuna inanıyorum. Tanere işlerinde başarılar diliyorum.

Asım Aslan Gömceli, evlenmiş, bir kız ve bir erkek çocuğu varmış, çocukları henüz okuyorlarmış,

Asım inşaat işleriyle ilgili çalışıyormuş, Asıma başarılar diliyorum.

İbrahim Esgioğlu, evlenmiş bir kız ve bir erkek çocuğu varmış, çocukları üniversitede okuyorlarmış,

İbrahim İzmir'de taksi şöförlüğü yapıyormuş, en zor meslek, İbrahime işinde sabırlar ve başarılar diliyorum.

Satiye öğretmenim her birimizi dinledi ve bizlerle gurur duyduğunu söyledi, bizlerde Satiye öğretmenimizi çok seviyoruz.

Evet arkadaşlarım, bu mutlu günümüzün bitmesini hiç istemedim, birbirimize anılarımızı anlattık, unuttuklarımızı hatırlattık, diğer bizlerle olamayan arkadaşlarımızı hatırlamaya çalıştık, tekrar hep bir araya gelmeyi kararlaştırdık ve artık ayrılık zamanı geldi.

Birbirimize iyi dileklerimizi diledik ve istemeden de olsa ayrıldık.

34 yıl dile kolay, inşallah tekrar bir araya gelebiliriz.

Bu özel yazımı orta okul arkadaşlarıma armağan ediyorum.

Bu çok güzel ve çok özel günümü siz MB arkadaşlarımla paylaşmak bana gurur ve onur verdi.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Hepinize Sevgilerimi gönderiyorum.

Hülya Gülcek-Nisan 2010

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...