Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dışarıdan sesler geliyor

Gün geçtikçe oturduğum evi ve köyü seviyorum. Hatta minnet listemde bile yer veriyorum. Fakat sessizlik bazen beni boğuyor. İşte, öyle anlarda rahatsız edici de olsa bir ses duymak hoşuma gidiyor.

Öyle anlardan birini yaşıyorum şu an. Tam sessizlikten bunalmışken, dışarıdan çok rahatsız edici motor gürültüsü geldi kulağıma. Ellerim meşgul olduğu için, hemen kapıyı açıp bakamadım. Fikir yürütmeye başladım; acaba belediye bizim sokağıda mı asfaltlamaya karar verdi? Yok canım, daha neler! Ana yolları bile asfaltlamamışken, mümkün değil. Başka ne olabilir? Tamam, buldum. Şimdi mısır toplama zamanı. Çevremde de birkaç mısır tarlası var. Olsa olsa onlardan birinin hasadı yapılıyordur.

Zihnim oradan oraya sıçradı durdu, o seslerin peşinden. Önemli olan ses gelmesiydi. İnanın o rahatsız edici ses bile, öyle anlarda bana çok iyi geliyor. En azından biliyorum ki, bilmekten de öte hissediyorum ki, tek başıma değilim.

Bu arada, belki merak etmişsinizdir belirteyim ; dışarı çıkıp baktım, mısır hasadı yapılıyordu. Tahminim doğru çıktı. Bolluk havasında olsun inşallah!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..