Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '16

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Div'A Ne Demek?

Hemen şu Div’A olayına açıklık getireyim. Aman, kimse ‘Kadına bak, ne ego, köşesinin adını Diva koymuş.’ demesin!!!

 

Uzun yıllar süren bir mimarlık hayatım oldu benim. Evet, mimarlık bir tasarım işi, hatta birçok tasarım dalının birlikteliği. Ama sanılmasın ki, mimarlık çok özgür bir tasarım sanatı. İşin içinde elektrik var, mekanik var, statik var, imar kanunları, yönetmelikler, insan faktörü, var da var… İş böyle olunca insan istediği gibi uçamıyor tabii. Ben de uçmak istediğim zamanlarda resim, heykel, seramik, daldan dala konuyordum işte.

 

Sonra bir dala kondum ve o dalda kendimi, saatleri unuttum. Kalıp mumuyla model yapma dalı...

 

Hiç durmadan çılgınca mücevher kalıpları yaparken bir reklamcı arkadaşım dedi ki, bu böyle olmaz, sana bir isim bulalım. İsim aramaya başladık. Okuduğum bir kitapta Div sözcüğü geçiyordu, sayfanın altında da *Div : parlayan, ışıldayan, Diva’nın kökü. İşte isim hazır. Didem’I ikna etmem bayağı zor oldu, reklamcı ya. Neyse onu da sonra anlatırım.

 

Yani buradaki Div’A ben değilim, ışıldayan, ışıldamak isteyen tüm kadınlar.

 

Opa sözcüğü ise Yunan dilinde kullanılıyor, haydi, hoppa, sen de katıl, anlamında.

 

Hep beraber ışıldayalım…. Opa Div’A….

 

Aşk’la,

 

G.

 
Toplam blog
: 47
: 511
Kayıt tarihi
: 21.03.16
 
 

Bir anne... Bir mimar... Bir kadın...   ..