- Kategori
- Eğitim
Diyarbakır Özel Seçkin Fırat İlköğretim okulu

Bu başarı saklanır mı?
Bu başarı görmemezlikten gelinir mi?
Kronolojik olarak KİTLESEL:
LGS'de 2004 Diyarbakır il birincisi.
LGS'de 2005 Türkiye 35. si Diyarbakır il birincisi.
OKS'de 2006Türkiye 22. si Diyarbakır il birincisi
2007 yılı "100 Temel Eser Kitap Okuma Yarışması"nda Diyarbakır il birincisi
OKS 2007 1. yerleştirmede % 100 başarı göstererek öğrencilerini başta "Fen Liseleri" olmak üzere tümünü yerleştirebilen bir ilköğretim okulu.
2008 "100 Temel Eser Kitap Okuma Yarışması" Diyarbakır İl İkincisi
2008 Diyarbakır Matematik Olimpiyatların (DİMAY)'da 1 Altın, 2 Gümüş 2 Bronz Madalya, ve 1 Başarı Teşvik Ödülü ile "İl Birincisi"
2009 SBS türkiyr 114. sü, Özel Yabancı Okullar Snavı'nda Türkiye 3.sü, Üstün Zekalılar Okulu Sınavı'nda Türkiye 6. sı MAFETYA'da Bölge 1.,2.,3. sü.
Sırrı nerede diye kendi kendimize sorduk?
Baktık ki;
Sınıf mevcutları çok az. (En fazla 20 kişi) Öğretmen sınıfa hakim. Öğrenciler istekli. Herkes herkesi tanıyor. İletişim çok güzel. Kurallara uymada hiç bir sıkıntı yok.
Okulun duvarlarına baktık. Bir tek cizgi bilmeyerek dahi olsa çizilmiş değil. Bu denli eğitimli bir öğrenci kitlesi.
Edinilen ve öğrenilen bilgiler, bilgi düzeyinde kalmayıp; "Kavrama", oradan da "Uygulama" düzeyine geçmiş; yaratıcı, kopyacılıktan uzak, Atatürk ilke inkılaplarına bağlı; gözü,kulağı ve bedeni eğitilmiş bir öğrenci kitlesi.
Topluma yararlı insan yetiştirme idealiyle çaba gösteren, toplumun çıkarlarını kişisel çıkarlarına tercih eden öğretmenlerle bu başarı elde edilmez mi?
Kutu gibi şipşirin bir okul. İnsanın yeniden öğrenci olası geliyor. Böylece "Siyah Önlük" yerine "Mavi Önlük" de giymiş olmanın hazzını yaşamış olur.
Bu olmayacağına göre ;
Bize başarılarının devamını dilemekten başka ne düşer ki...?
Mehmet KAPÇAK
http://www.mehmetkapcak.com
Bu başarı görmemezlikten gelinir mi?
Kronolojik olarak KİTLESEL:
LGS'de 2004 Diyarbakır il birincisi.
LGS'de 2005 Türkiye 35. si Diyarbakır il birincisi.
OKS'de 2006Türkiye 22. si Diyarbakır il birincisi
2007 yılı "100 Temel Eser Kitap Okuma Yarışması"nda Diyarbakır il birincisi
OKS 2007 1. yerleştirmede % 100 başarı göstererek öğrencilerini başta "Fen Liseleri" olmak üzere tümünü yerleştirebilen bir ilköğretim okulu.
2008 "100 Temel Eser Kitap Okuma Yarışması" Diyarbakır İl İkincisi
2008 Diyarbakır Matematik Olimpiyatların (DİMAY)'da 1 Altın, 2 Gümüş 2 Bronz Madalya, ve 1 Başarı Teşvik Ödülü ile "İl Birincisi"
2009 SBS türkiyr 114. sü, Özel Yabancı Okullar Snavı'nda Türkiye 3.sü, Üstün Zekalılar Okulu Sınavı'nda Türkiye 6. sı MAFETYA'da Bölge 1.,2.,3. sü.
Sırrı nerede diye kendi kendimize sorduk?
Baktık ki;
Sınıf mevcutları çok az. (En fazla 20 kişi) Öğretmen sınıfa hakim. Öğrenciler istekli. Herkes herkesi tanıyor. İletişim çok güzel. Kurallara uymada hiç bir sıkıntı yok.
Okulun duvarlarına baktık. Bir tek cizgi bilmeyerek dahi olsa çizilmiş değil. Bu denli eğitimli bir öğrenci kitlesi.
Edinilen ve öğrenilen bilgiler, bilgi düzeyinde kalmayıp; "Kavrama", oradan da "Uygulama" düzeyine geçmiş; yaratıcı, kopyacılıktan uzak, Atatürk ilke inkılaplarına bağlı; gözü,kulağı ve bedeni eğitilmiş bir öğrenci kitlesi.
Topluma yararlı insan yetiştirme idealiyle çaba gösteren, toplumun çıkarlarını kişisel çıkarlarına tercih eden öğretmenlerle bu başarı elde edilmez mi?
Kutu gibi şipşirin bir okul. İnsanın yeniden öğrenci olası geliyor. Böylece "Siyah Önlük" yerine "Mavi Önlük" de giymiş olmanın hazzını yaşamış olur.
Bu olmayacağına göre ;
Bize başarılarının devamını dilemekten başka ne düşer ki...?
Mehmet KAPÇAK
http://www.mehmetkapcak.com