Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '06

 
Kategori
Çevre Bilinci
 

Doğa'mı yok ediyorlar!!!

Doğa'mı yok ediyorlar!!!
 

Bilmiyorum insanın kendi eliyle, kendi yaşadığı gezegeni mahvedecek eylemlerde bulunması ne kadar mantıklıdır? Birkaç yüzlük yetiyor sanırım bunu yapması için...

Yaklaşık 4 aydır Beykent Atmaca deresini kimyasal ve evsel atıklardan kurtarmaya çalışıyorum! Başvuru yapmadığım, dilekçe göndermediğim bakanlık, belediye kalmadı. En sonunda birileri sesimi duydu. Beylikdüzü Belediyesi zabıta amirliğinin katkılarıyla dere yatağına çevre sanayilerden gelen kimyasal atıklar ve kanalizasyon atık suyu deşarjı olduğu tespit edildi. Daha sonra bana gelen analiz sonucunu İSKİ'ye ilettim. İSKİ'de, yaptığı araştırma ve analiz sonuçlarında evsel ve endüstriyel nitelikli atıklara rastladı ve ismini ifşa etmeyi kendime vazife bildiğim "Modkar A.Ş"nin bu kirliliğe neden olduğunu ortaya çıkardı...

Ben inanıyorum ki; toplum olarak bilinçli olduğumuz sürece, kendini bilmezler yaşadığımız çevreyi, böyle 3 kuruş maliyetten kaçmak için yok edip, yaşanmaz hale getiremeyecekler!

Ayrıca evsel kanalizasyon atıkları için de İSKİ'den söz aldım, artık Atmaca deresinden atıksular Marmara Denizi'ne dökülemeyecek ve canlılar zarar görmeyecek...

Son olarak belirtmek isterim ki; aynı dereye boşaltım yapan firmalardan biri olan "Beko" her türlü önlem ve ekipmanını kullanmakta ve arıtma tesislerini kullanmaktadır. Çevreye zarar vermemek için her türlü imkanı sağlamaktadır. Her firmanın ve bireyin bu duyarlılıkta olmasını temenni ediyorum.

Umarım ülkemiz bu tür utanç verici durumlardan sonsuza dek arınmış olur...

 
Toplam blog
: 8
: 469
Kayıt tarihi
: 02.11.06
 
 

1984 İstanbul doğumluyum. Eğitim aldığım alan halkla ilişkiler, şu an özel bir medya kuruluşunda ayl..