Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '12

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum günüm için Teşekkür... (9. Mart. 2012 tarihinde yazıldı.)

Doğum günüm için Teşekkür... (9. Mart. 2012 tarihinde yazıldı.)
 

Muğla’nın YERKESİK beldesinde dünyaya gelmişim. Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok seviyorum.

Yayladaki kuyumun suyunu içmeye doyamadım. Hani bal gibi derler ya! Su öyle işte…

Üzüm bağlarında dolandığım suyundan şıra içtiğim, bal rengi üzümlerinden yediğim, çocukluğum…

Çocukluğum sokaklarda koşarak, dizlerimi parçalayarak, özgürlüğe doğru uçarak geçti. Halâ öyleyim… Oyunlar oynadığım, mutlu geçen, o çocukluk günlerim…

Anne sevgisi koşarak, özgürce bağrına basıldığım, o çocukluğum. Ailem, dediğim duygularım, canlarım, sıkı dostlarım…

Dağlarında “gelincik çiçeği” sevincim ile filizlenen taze su gibi bir ince filiz, taze su. En sevdiğim renk, mor. Böyle buldum. En sevdiğim çiçeği, dağlarında gezerek.

Bir böcek, bir çiçek, bir kuşu, bir insanı sevdim. Mutlu geçen çocukluğum…

İlkokul ve Ortaokul’u yöremde okudum. Sinema ve folklor tutkum bu yıllardan gelir. Tiyatro en sevdiğim, ilgi duyduğum alandır.

Muğla Turgut Reis Lisesi düşlerimin ve ideallerimin geliştiği mutlu ve güzel yıllarımdır. Tasasız, dertsiz denir ya! Öyle. Arkadaşlarım dertlerini konuşurken, ben bulutlar üstünde bir tüy dokunuşu kadar hafif ve dertsizdim.

Artık hayat rüzgarları savuracaktı saçlarımı, duygularımı. Yaş 19. İlk defa zor şeylerle karşılaştım. Şaşırdım, bilemedim hayat neydi?

Oysa ki ben güzelliğe, özgürlüğe, mutluluğa alışmıştım…

Hayal benim işim değildi. Gerçekler beni ilgilendirdi…

İçimdeki tutkular nedeniyle girdiğim sınavla kazandığım İstanbul Spor Akademisi’ne kayıt yaptırmadım.

Ancak nereden bilecektim, hayat rüzgarları yüreğimdeki fırtınalara dönüşecekti.

Sonraki yıllarda eğitimimi Sosyal Bilimler ve Halkla İlişkiler dalında sürdürdüm.

Ve geçen yıllar… Zorluklar, amaçlar, hedefler. Yol koyabildiğim kadar, koydum.

İş yaşantım ve mücadele yıllarım… Muğla’nın kültürel ve tarihsel yaşamını yakından tanıdığım o yıllar.

Kültürel zenginliklere, yöresel değerlere saygımı oluşturdu. Kitap çalışmalarımın temelini oluşturdu. Her kitap okuduğumda içinde yeni bilgilere rastlamak istiyorum.

Okumak ve yazmak başlıca uğraşımdır. Yazmadan yaşadığımı anlayamam ben. Basın en sevgi ve ilgi duyduğum bir alandır.

Toplumsal türde eserler okumayı daha çok seviyorum. Arşivim bu yönde oluşmaktadır.

İnandığım ve etkilendiğim yazar Ünal Şöhret Dirlik’tir. İncirköy’ün incisi ruhumda bir melodi gönlümde bir sevdadır.

TRT sanatçısı Şerafettin Civelek hayata gözlerini yumdu. Deniz Üstü Köpürür türküsünü ve sazı ile pek çok türkü ve pek çok tiyatro oyunlarını TRT’ye kazandırdı, yakın akrabalık bağım bulunmaktadır.

 

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..