Dokunmayın bana / Şiir / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Dokunmayın bana

Dokunmayın bana
 

Ben dertlerimle mutlu olmaya alıştım.

Sevgimin ateşi beni yakar, sadece beni .

Özlem dediğin nedir ki?

Biraz acı, biraz hasret .

Peki ya aşk dediğin nedir?

Biraz ızdırap, bir kaç damla gözyaşı.

Dokunmayın bana ...

Ben böylede mutluyum.

Sensizlik dediğin nedir ki ?

Cehennemde kor alev , sonuda ölüm .

Sevgi uğruna ölmek nedir ki ?

Varsın mevsimlerim hep kış olsun ,

Varsın saçlarıma kar yağıp bembeyaz olsun ,

Hasretin beni yaksın, kavursun,

Kadehlerim senin şerefine birer birer kırılsın ,

Bu gözler sana ağlamaktan kör olsun,

Sana bakmayan gözü neyleyim .

Bu diller adını anmaktan yorulsun ,

Senin adını söylemeyen dili neyleyim.

Uykusuz gecelerim sensizlikten utansın ,

Gece dediğin nedir ki ?

Sensizliğin bir diğer adı.

Sende sende dokunma bana...

Ben böylede mutluyum.

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..