Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

Gündem ne olmalı?

Gündem ne olmalı?
 

Düşünmeye başladım (sakın sevgili okurlar yeni düşünmeye başladığımı sanmayın).

Gündem beni düşündüren...

Olması gereken Türkiye gündemi bu değil. Israrla söylüyorum bu değil. Günlerdir bir kaset olayı aldı başını gidiyor. Evet Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Sayın Deniz BAYKAL'ın onurlu ve kendinden emin tavrı ile istifası bile olayın ateşini düşüremedi.

Düşmemiş olması da çok doğal.

Çünki bu olay; gerçek ya da komplo mutlaka aydınlatılmalı, hemde mümkün olandan daha kısa bir süre içerisinde. Aydınlatılabilmeli karanlığa itilmeden diğer faili meçhul olaylar gibi. Aydınlatılmalı ki sen, ben, hepimiz olayın arkasında kim yada kimler var bilebilmeliyiz. Evimizde oturken, yatarken, en mahrem anlarımızda birilerinin bizi dinlemediğinden ya da görüntülenmediğimizden emin olmalıyız ve de bu işi yapan yada yaptıranların kanunlarca en ağır cezaya çarptırılacağını bilerek rahat olabilmeliyiz.

Düşünüyorum; gerçek gündem çok farklı olmalı...

Yeni hazırlanan Anayasa değişikliği olmalı,

Halkın ve ülkenin içinde bulunduğu ve teğet geçtiğimiz ekonomik sıkıntılar olmalı,

Hergün artan işsizlerin ve boş gezen Üniversite mezunu gençlerimizin geleceği için ne yapılabilir olmalı gündem.

İşçinin, memurun, emeklinin ve dar gelirlinin yaşam kalitesini nasıl yükseltebiliriz olmalı.

Semt pazarları dağıldıktan sonra çürük meyveleri toplayarak evine yiyecek olarak götürenlere çare bulmak olmalı.

Eğitim sitemini nasıl değiştiririz ki çocuklarımız yarış atı gibi o sınavdan bu sınava ve dershaneye gitmesin olmalı gündem.

Dış borç ve ticaret açığını nasıl kapatıp, Kişi Başına Düşen Milli Geliri nasıl artırabiliriz olmalı,

Her gün gelen şehit haberlerini, karakol baskını haberlerini terör belasını nasıl yok ederiz olmalı gündem.

Siyasilerin dokunulmazlıklarının bir an önce kaldırılması olmalı.

Düşünüyorum; olması gereken o kadar çok OLMALILARIMIZ var ki.

Ama burası Türkiye ve maalesef bu millet haketmediği o kadar çok şey yaşıyor ki...

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..