Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Ekim '10

 
Kategori
Güncel
 

DOMATES; ''artık siz beni, rüyanızda görürsünüz'' demiş!

DOMATES; ''artık siz beni, rüyanızda görürsünüz'' demiş!
 

Allan domatesi (!)


Domates hazretleri; ''artık siz beni rüyanızda görürsünüz'' demiş!
Domatesin bunu diyeceğini rüyamda görsem inanmazdım.
Ama doğru demiş!
Bugün bir kilo domatesin 10 Tl. ye kadar çıkan fiatlarla satıldığını duyunca, ''çüş'' dedim. Dedim ama ne çare?

Ekonomistler hesap etmişler, meğer domatesin fiyatı 2009'a göre tam 8 kat artmış... Burada da ''maşallah'' dedim yani.

Oysa bizim, ''Greenpeace'le'' http://www.greenpeace.org/turkey/ yaptığımız çalışmalarda kıçımız yırtılıyor küresel ısınmanın getireceği boyutları anlatmaktan. Gördüğümüz gibi, fazla beklemeye gerek kalmıyor...

İşte sonuç ortada:

Üretim alanında yaşanan doğa sorunları, ekim alanlarında daralma ve ihracat dolayısıyla domates fiyatının artış kaydederek geçen yılki rakamın 2, 5 katı seviyesine ulaştığı bildirildi.

Bu daha bir şey değil. Bizler böyle duyarsız yaşamaya devam ettikçe hakikaten de domatesi rüyamızda göreceğiz...
Onun için de rüyada domates görmek neymiş, isterseniz şimdiden öğrenelim ha, ne dersiniz?

Rüyada domates görmek:

Rüyada domates görmek, çabucak gelecek, helal kısmettir.

Geldik mi şimdi kısmete?

Domates ne kadar güzelse kısmet de o kadar güzeldir.

Domatesi buldukta güzeli kaldı.

Rüyada bir bahçeden domates topladığınızı veya bir satıcıdan domates aldığınızı görmek, sizi ve ailenizi sevinç ve mutluluğa götürecek bazı haberlerin kapınızda olduguna delalet eder.

Rüya tabirine boşuna mı bakıyoruz kardeşim...

Rüyada domates görmek sıkıntı ile yorumlanır.

Gerçeği gibi desenize siz şuna.

Domatesin tadı biraz ekşi oldugu için rüyası hayırsızdır..

De get böyle yorum mu olur? :)

Ama bazılarına göre de, kırmızı domates altına ve yeşil domates ise paraya delalet eder.

Hah şöyle, paradan haber ver.

Bir başka rivayete görede: Rüyada mevsiminde domates görmek bereket ve bolluğa işarettir.

Mevsimizdeyiz ama hasret kaldık yüzüne...

Mevsim dışında görmek ise geçim sıkıntısına işarettir.

Mevsiminde böyleyse mevsim dışını düşünmek bile istemiyorum.

Domatesinde çok umrundaydı...

Salça gibi insanları domates ne yapsın?

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..