Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Döndüm nihayet

Döndüm nihayet
 

Herkese merhaba. Blogda yazmaya başladığımdan beri verdiğim en uzun ara nihayet sona erdi. Gerçi geleli 1 haftayı buluyor ama, ancak vakit bulabildim. Tatil dönüşü yapılması gereken işlerle uğraştım ilk bir kaç gün. Sonra bir sabah suların içinde bulduk kendimizi. Lavabo musluğunun borusu patlamış ve biz gaflet uykusundayken ev bir güzel havuz haline gelmiş. Sabahın altısında çoluk çocuk pek eğlendik. Allahtan bahçe katında oturuyoruz. Yoksa alt komşu da bizimle birlikte uyanacaktı. Eşyalarda çok büyük bir hasar yok ancak laminant parkeler biraz kabardı. Yeni model bunlar diyerek avutuyorum kendimi. Millenium laminantlar, kabarık kabarık çok hoş bir görüntüsü var. Herkese tavsiye ederim. :) Bu arada İstanbul'da barajlardaki su problemine elimizde olmayarak da olsa katkıda bulunduğumuz için ailecek herkesten özür dileriz. :)) Yani anlayacağınız ancak vakit bulup blog dünyasına girebildim.

Neler neler olmuş yokluğumda meğer. Yeni katılanlar, gidenler, gelenler, yeni tartışma konuları. Gerçi daha herşeyi okuyabilmiş değilim. Olmadığım zamanlarda tüm yazılanları okuyabileceğimi de zannetmiyorum. Artık bir şey atladıysam kusura bakmayın. Bundan sonrakilerle itinayla ilgileneceğim söz.

Tatilde Eski Foça'daydım. Foça'da olmak benim için çok özeldir. Çocukluğumun geçtiği yer olması, bozulmayan bakir bir tatil kasabası olması cazibesini hep koruyor bende. Ailem de orada yaşadığı için ikinci evim gibi görüyorum orayı. Oradayken çok aklımdan geçti İzmir ekibiyle görüşmek ancak 5 yaşındaki oğlum pek müsade etmedi bana. Bir hafta önce gitmişti benden ve o gidiş ona pek yaramamış. Orada kaldığım günler boyunca afedersiniz tuvalete bile bensiz gitmedi. O, gece uyuyunca ancak eşimle dışarı çıkıp bir şeyler yapabiliyorduk. Foça'dan tüm güzelliklerinden daha sonra ayrı bir başlık altında bahsedeceğim. Gerçi Gusta'da kaçırmışım bazı şeyleri. Konu başlıkları tam bana göreymiş ama olsun. Gusta için yazan arkadaşların yazıları da çok güzel olmuş. Her pazar severek ve sevinerek okudum. Hani yazanları ismen de olsa biliyorum ya insan keyif alıyor okurken. Yakinim olur kendisi edalarıyla okuyor insan yazıları.

Olmadığım zamanlardaki açığı kapatmaya gayret edeceğim ancak sanırım yine yazı yazmaktan çok yorum yazarak yapacağım bunu. Geceleri etraf ıssızlaştığında oturup yazarım artık birşeyler. Sizlerle tekrar bir arada olmak güzel. En azından ben memnunum. Banane senden diyenlerde sağolsun, iyi ki geldin diyenlerde. Yazılarda görüşmek üzere.
 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..