Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kuşkayası (Turgut Erbek)

http://blog.milliyet.com.tr/kuskayasi

26 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Döneceğim...

Döneceğim...
 

“Yaşlı Söğüt Ağacı” adlı dizi yazının (İntak) yayımladığım bölümlerini yeniden okuyunca birçok hata ve eksikler olduğunun ayırdına varıp, burada yayımlamaktan vazgeçtim. Devamını bekleyen arkadaşlardan özür diliyorum. Aslında onu bir çocuk romanı olarak tasarlamıştım. Roman yazmak zaman, sabır ve sevgi istiyor. Onun için aceleye getirmek istemiyorum. Yarım bırakmak gibi bir niyetim de yok. Bitirdiğim zaman kitap halinde yayımlanacak.

Bölümler halinde yazmamın amacı, yazıya yeni başlayan arkadaşlara öyküleme konusunda yol göstermek, yardımcı olmaktı. Fazla ilgi gördüğü söylenemez.

Bunları okuyunca sakın aranızdan ayrılmak istediğimi düşünmeyin. Özel işlerim nedeniyle bir süre yazıya ara vermek zorundayım. Yakın zamanda buluşmak üzere.

Saygı ve sevgilerimle...

Fotoğraf: www.kuzeyanadolugazetesi.com

 
Toplam blog
: 72
: 1492
Kayıt tarihi
: 23.07.06
 
 

Edebiyata ortaokul yıllarında şiirle merhaba dedim. O yıllarda şiirlerim ve yazılarım yöresel gezete..