Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '08

 
Kategori
Deneme
 

Donmuş kirazlar

Donmuş kirazlar
 

SAKURA


Japonya’da yetişen kiraz ağaçlarına “ Sakura “ adı veriliyor. Bundan birkaç yıl önce bir arkadaşım sakuraların birçok evresini gösteren bir sunum göndermişti bana. Nedeninin ne olduğunu en başta çözememiştim ama bu sunum beni o kadar çok etkilemişti ki. Özellikle de en sonda yer alan donmuş kirazlar….

Tüm o soğuğa, buza karşı koymuş, içinde olan tüm değişmelere karşı hala varım der gibi, capcanlı, cıvıl cıvıl ben hala buradayım diyordu…

İsmimi ve resmimi sakura olarak seçmemin nedeni budur. Bana mücadele etmeyi, umutların hiçbir zaman tükenmemesi gerektiğini, gücün sadece kendi içimizde saklı olduğunu ve bunu sadece kendimizin ortaya çıkarabileceğini anlatıyor. Bana kendimi anlatıyor….

Evet, hayat çok zor ve ağır. Bazen her şey üstümüze gelir, kendi kendimize yeter artık deriz, bir çıkış ararız bulamayız. Her şey o kadar karışık ve iç içe geçmiştir ki, birini düzeltsen diğeri bozulacaktır. Kimseye anlatamazsın, anlatsan da anlayamazlar zaten. Çünkü her olay, her insanda farklı etkiler yapıyor.

Zamanla kimsenin senin yaşadıklarını anlamasına gerek olmadığını öğrendim. Önemli olan ayakta durabilecek güçte olmaktı. Donmuş kirazlar gibi hala capcanlı olmaktı, direnmekti.

O zamandan bu yana, ne zaman kendimi sıkılmış bunalmış hissetsem, kendime bambaşka bir uğraş bulurum. Her seferinde kendimi biraz daha geliştirebileceğim, kendi gücümü görebileceğim, beni farklı yapacak, sıkıntılarımı daha az düşünmemi sağlayıp, çözüme daha sağlıklı bir şekilde ulaşmamı sağlayacak şeyler.

Hayat ne kadar zor ve ağır olsa da, önemli olan onunla başa çıkabilme gücüdür. Hayat enerjinizin ve gücünüzün hiçbir zaman tükenmemesi dileğiyle….



http://isteoylebirseyy.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 41
: 1226
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

Çoğu zaman düşündüklerimi, gördüklerimi, hissettiklerimi dile getirmekte zorlanıyorum. Çünkü o an..