Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '12

 
Kategori
Psikoloji
 

Donuyoruuum

Donuyoruuum
 

Bir Akdeniz'li olarak ne işim var kuzeyde hala anlamış değilim. Hava iki gündür acayip soğuk. Yataktan değil çıkmak çişe gidemiyorum o denli. Gelirimin yarısını kiraya diğer yarısını da ısınmaya harcıyorum ondan aç aç geziyorum sanırım. Bir de kaldığım evin tavanı 4 metre falan ulan hiç acımamışlar 4 metre tavan yapmışlar ısıt ısıstabilirsen evi. Hadi ben doğal gaz kullanıyorum 100 yıl evvel nasıl ısıtıyorlardı burayı merak ediyorum.
 
Neyse soğukta çıkamıyorum yazayım dedim beynim donmuş. Utanmasam montla dolaşacağım (gerçi utanmıyorum nasılsa evde benden başka kimse yok giydim montumu titreye titreye sigara içiyorum). Bir de şu halime bakmayıp soğuk ülkelere gezme planları yapıyordum töbe valla ne gideceem ben ölürüm kesin soğuktan.  Kıyafetim bile yok korunmak için doğru dürüst. Bizim memlekette kış dediğin yağmur yağar en fazla o. Bir ceket giyersin başkada bir şey olmaz. Burda üst üste giy babam giy. Hayır bünyede alışık değil ki taşısın onca şeyi. Allam sen beni yaza kadar yaşat söz sıcaktan şikayet etmeyeceğim (azıcık edeceğim en kötüsü).
 
Bir de bunca soğukta oğluma eşyalarını göndermem gerek çocuk giderken öyle gitti. Kitapları kıyafetleri hep bende zaten evde ne var ne yoksa kolileyip kurtulma peşindeyim.
 
Biraz eğlenelim  dedim iki üç arkadaş çağırdım kendim yetmiyor milletin ne kanına giriyorsam. Konudan konuya atlayıp durduğuma göre ben de sıkıldım bu günlük bu kadar. Zaten oldu bitti düzensiz biriyim.
 
Toplam blog
: 54
: 533
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..