Dört aylıklar anladı / Mizah / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Dört aylıklar anladı

Dört aylıklar anladı
 

Yasayı,okuyup kavrayan, bebek


Askerlerin, sivil mahkemelerde yargılanması için oluşturulan ve gece yarısı operasyonu ile meclisten geçirilen yasa, AKP parti meclisinde görüşülmüş ve büyük beğeni toplamış. Başbakan demiş ki: Bu yasa teklifinde anlaşılmayacak bir husus yok. Dört aylık bebekler bile rahatça anlarlar. Muhalefet yasayı neden kavrayamadı, şimdi anlaşıldı. Yasa dört aylık bebeklere göre düzenlenmiş. AKP liler, bu nedenle leb demeden anlamışlar. Muhalefet millet vekilleri ne bilsinler, agu yu, gugu yu. Onlar koca adamlar. Agu, gugu demeyeli yarım asırı geçmiştir. Gecenin ikisinde, biberonla karışık çıkarılan yasa, bu kadar olur. Siviller, askeri mahkemede yargılanamaz, askerler, neden sivil mahkemede yargılansınlar ki? Bundan böyle, her kesim kendi mahkemesini kurmak isterse ne olur? Alevilere ayrı mahkeme, sünni lere ayrı mahkeme, şeriat isteyenlere kadı, dört aylıklara dadı, derken ortalık gene karıştı. İşin içine bir de dört aylıklar girdi. Mecliste kreş var mı? Bezler lastikli mi? Kaç işemeye dayanıklı? Kenardan sızdırma yapıyor mu? Bütün bu sorunlar dururken, askerler sivil mahkemede yargılansın, konusu nereden çıktı, hem de gecenin yarısında. Dört aylık bebelerin anlayacağı bir yasa çıkarıyorsunuz, kimseye danışmıyorsunuz. Analarına sordunuz mu? Sormadınız. O zaman muhalefet, anayasa mahkemesine gider, bu yasa da analara sorulmadan yapıldığı için, anayasa mahkemesinden döner. Bir de şu merak ediliyor. Cumhurbaşkanı, bu yasayı veto eder mi, etmez mi? Bence veto etmez. Bu yasayı o da iyi anlamıştır. Daha kaç aylık cumhurbaşkanı ki?
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..