Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '10

 
Kategori
2010 Dünya Kupası
 

Dünya Kupası G Grubu : Ölüm Grubu

Dünya Kupası G Grubu : Ölüm Grubu
 

G Grubu'nun favorisi Brezilya Milli Takımı.


G Grubu ilk maçları bugün tamamlandı. Portekiz, Fildişi Sahilleri'yle; Brezilya da Kuzey Kore'yle karşılaştı.

Bence Fildişi - Portekiz maçı daha önemliydi. Bu maçın, grubun kader maçı olduğunu düşünüyordum. Kazanan takımın gruptan çıkacağına inanıyordum. Fakat Fildişi de, Portekiz de çok kontrollü oynadı ve maç berabere bitti.

Aslında, Fildişi fazla oynatmadı bana göre Portekiz'i. Fildişi Sahilleri, Drogba'dan yoksun olmasına rağmen çok güzel bir oyun ortaya koydu. Gervinho dikkatimi çekti. İleride sürekli koşan ve bir şeyler yapmaya çalışan bir futbolcuydu. Yaya Toure ve Kalou da etkili olmaya çalıştı fakat fazla etkili olamadılar.

Drogba'nın olmamasına rağmen, iyi bir oyun sergiledi Fildişi. Drogba oyuna girdikten sonra oyun hareketlendi. Üstüne bir de Keita gelince, Fildişi daha da çok yüklenmeye başladı. Cristiano Ronaldo, Deco falan unutuldu. Bence Fildişi Sahilleri ümit verici bir görüntü sergiledi.

Portekiz'e gelirsek, daha aktif olacaklarını düşünüyordu herkes. Ben bu maçın böyle geçeceğini tahmin edebiliyordum. Ronaldo'ya top geldiğinde fazla kullanamadı. Pas atmaya çalıştı ki bence Ronaldo çalımlayarak daha iyi oynuyor. Yani takım oyunuyla değil de bireysel performansıyla daha öne çıkardı eğer kendi oynamaya çalışsaydı. Bir pozisyonu oldu maçın başlarında, şut vurdu, o da direği nişanladı.

Brezilya'ya gelirsek, ilk yarı beklenen futbolu oynamadı ama 2.yarı atak oynamaya başladılar. Ben özellikle Brezilya'nın sürekli atak yönünü değiştirerek oynamasını beğendim. İleride çok şık paslar atıyorlar, özellikle Robinho bileklerine çok hakim bir futbolcu. Maicon geriden çok iyi destek verdi, çok da güzel bir gol attı.

Elano da bana göre maçın etkili isimlerindendi. Sadece kendisini biraz daha boşa çıkarsaydı bence daha iyi olurdu. Kaka beklenenin altındaydı. Juan ve Lucio mükemmel bir ikiliydi defansta. Özellikle bu futbolcuların öne çıktığını gözlemledim. Nilmar da oyuna girdikten sonra bence iyi performans sergiledi, pozisyona girdi.

Kuzey Kore'ye gelirsek, Brezilya'ya karşı iyi direndi, gol atmayı da başardı. Yine de grupta fazla başarılı olamayacaklarını fakat diğer takımları maçlarda zorlayacaklarını düşünüyorum.

G Grubu'nda her şey karmaşık bana göre... Brezilya'nın gruptan kesinlikle çıkacağını düşünüyorum fakat onunla beraber çıkacak takım tamamen belirsiz bir durumda şu anda. Bana sorarsanız, Fildişi Sahilleri Brezilya maçında bir beraberlik alıp gruptan çıkacaktır.

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..