Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '10

 
Kategori
2010 Dünya Kupası
 

Dünya futbolu çökmüş

Dünya futbolu çökmüş
 

1980'li yıllardan beri Dünya Futbol Şampiyonasını izlerim, bu seneki kadar kalitesiz ve heyecansız maçlara şahit olmadım.

Güney Amerika takımlarına bakıyorum, başta Arjantin olmak üzere, hepsi 3. sınıf takım görüntüsünde. Uruguay ve Meksika nasıl finallere gelmişler anlayamadım?

Afrika takımları da aynen öyle. Bir kaç artistik hareket dışında, ne oynuyorlar belli değil. Pasları, ortaları yerini bulmuyor. Fıyakalı fıyakalı koşuyorlar.

Ayrupa takımlarına gelince, Yunanistan içler acısı. Hollanda, Danimarka tam bir rezalet. İtalya rezaltten de öte. Bir tek Almanya futbol oynuyor göründü. Onun da rakibi Avustralya idi.

Futbolcuların hemen hepsi afyon yutmuş gibi. Ne süratli bir futbolcu var, ne iyi şut atan. Ne doğru dürüst çalım atan. Şöyle uzaktan "muz" orta yapan, ne toplara yükselip kafa atan futbolcu var. Golü bıraktık, gol pozisyonları bile çok az.

Nerde o Dünya Kupası Maçları. Neeskens, Cruff nerde? Hani nerde Maradonalar, Müllerler, Eusobiolar? Puskas, Didi. Hideguti, Hele hele Pele nerde?

Biraz abartsam, bizim amatör küme maçları daha heyecan verici diyebilirim.

Belki de Vuvuzella mıdır nedir tam anlamıyla insanı çıldırtan acayip aletin sesi mi bu hale getirdi futbolcuları, hatta seyircileri. Senelerce Dünya Kupası maçlarının tamamını seyretmeye çalıştım. Şimdi ilk devreye zor dayanıyorum.

Ümidimiz önümüzdeki maçlarda. Belki futbol keyfimiz yerine gelir.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..