Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '14

 
Kategori
Deneme
 

Dünyanın yarısı kadın ama kadınların dünya ile ilgili hiçbir konuda söz ve karar hakkı yok

Dünyanın yarısı kadın ama kadınların dünya ile ilgili hiçbir konuda söz ve karar hakkı yok
 

Sorunun kadın cinsiyetinden kaynaklandığı artık anlaşıldı. Zira yeni kavramlar/ söylemler kadın kimliğinin dünya siyasetinde daha etkin olması gerektiği yönünde. Üstelik erkek popülâsyonundan da kadınlara ciddi destek var.

Siz 7 milyar dünyalının 3,5 milyarı kadınlarsınız ve yaşadığınız dünyada bir ağaç yaprağını dahi yerinden oynatmaya yetkiniz yok; yazıklar olsun, bu güç sizde var göstermiyorsanız size, değilse mücadelenize engel olan herkese her şeye!

Ben bir dünyalı olarak merak ediyorum mesela, 3,5 milyar kadın niye var; Horistanlı ayı bilmem neyin kokmuş ayaklarını yıkamak için mi yaratıldınız? Doğal olarak tek başına erkekler tarafından dizayn edilen dünya hayatı da IŞİD olacak ve sizler de mal gibi pazarlarda satılacaksınız!

Dünyada yaşayan insanların yarısı erkek yarısı kadın olduğu halde dünyaya ve hayata sadece nasıl erkekler yön verir! Böylesine aptalca bir şey olabilir mi ya! Tanrı kitabında “Ben erkekleri yarattım, kadınları erkeklere yardımcı yarattım” diyorsa bilelim. Ve böyleyse kadınları yetiştirip okutmanın da gereği yok; şalvarını bağlayalım sakallının koynuna verelim!

Ya ben kafayı yedim ya da bu insanlık zır deli; 3.5 milyar kadının dünya siyasetinde nasıl hiçbir etkisi ve yetkisi olmaz ya! Valla hiç kimse kusura bakmasın,  kadın deyince benim aklıma sadece Merkel ve onun gibi birkaç tanesi geliyor; geri kalanı ineklerle birlikte sayıyorum!

Peki, kadınlar bu durumdan neden rahatsız değiller; onların onuru yok mu, et parçası mı bunlar. Ben kadın olsam böyle bir rezilliği kabul edemem, BM binasını basarım valla billa! Ben 3,5 milyar kadınsam dünyada benden izinsiz yaprak kımıldamaz!

Bir yerlere göstermelik birkaç tane Merkel serpiştirmişler “Kadınlar hayatın her yerinde”  Kimi kandırıyorsun, kadın zevk havuzlarında denizkızı Eftelya! Kadın kimliğinden rahatsızım. Kadın olarak yaratılsaydım bu boş kimlik nedeniyle utanırdım! Dünya kadınları için karar zamanı: Saçlarını ılık dağ esintileriyle taramak mı, zulüm rüzgârlarına karşı dağıtmak mı?

Benim gördüğüm sizi öne getirmiyorlar değil, siz öne gelmiyor, öne gelmek için uğraşmıyorsunuz. Erkeklerin yarısının yapmak istediğiniz şeyler konusunda yanınızda olduğunu biliyor musunuz? Ne yapalım, hâşâ Tanrı’yı gökten indirip size yardımcı mı yapalım? Başka ne istiyorsunuz?

Japon imparatoru, Amerikan başkanı, Rus devlet başkanı, Çin başbakanı… Siz kadınlara da herhalde inek imparatorluğunun kraliçeliği verilmiş! Dünyada şunu yapmışsınız, bunu yapmışsınız, işe yaramışsınız, bunları konuşmuyoruz. Dünya bilinmeyen bir yöne doğru gidiyor ve siz dünya kadınları bir kez olsun, bir dakika olsun dümene geçmemişsiniz. Göreviniz muhteşem kalça ve harika dudaktan ibaretse bilelim ve sesimizi keselim. Erkeklerin yönetmesine izin verdiğiniz dünyada şikâyete hakkınız yok!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..