Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Dürüst ol. söyle sevmediğini...

Cesur olmalı insan...

Cesurluktan kastım neyi çılgınca yapabildiğin değil... Sevgini değil, sevmediğinide cesurca söyleyebilmeli...

Sevgisizliğini.. Yeri geldiği zaman onu seven insana bile ben seni sevmiyorum diyebiliecek kadar.. Korkmamalı bırakmaktan
Ya döniüp onu tekrar arasam diye korkmadan.. Aramadan, özlemeden, sevmekten vazgeçecek kadar özgür olmalı..

Bahanelerin arkasına saklanmamalı. Karşısındakinin inanmayacağını bile bile bahane uydurmamalı.

Diyebilmeli mesela ben seninle yapamıyorum. ne yapasan yap ne kadar çok seversen sev sevemedim seni işte, gönlümün aradığı sen değilsin diyebilmeli,
bu kadar korkak olmamalı kaçmamalı sözcüklerden kendini ifade etmekten.

Kırarım üzeirm diye düşünmemeli .Her gün vuracağına bir kere söylemeli bitmeli .Vicdan azabı yaratmamalı kendine ve karşısındakine ...Onu cevapsız bırakmamalı. Yalvartmamalı gözleri ile ..

Ne olursa olsun duymak ister seven çok üzüleceğini bilsede duymalı çünkü başka yolu yok vazgeçmek için.

Dürüst ol.. Bu seferde söyle SEVMEDİĞİNİ...

 
Toplam blog
: 8
: 1051
Kayıt tarihi
: 30.05.07
 
 

1983 İstanbul doğumluyum. Aslında kendim hakında anlatacağım fazla bişey yok. Yaşamamın kendi hayatı..