Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sonbahar hayalleri

Sonbahar hayalleri
 

Seviyorum ben sonbaharı. Kışa hazırlığın kendimizi kışa alıştırmanın en güzel yolu. Maalesef artık pek anlamı ile yaşıyamıyor olsakta sonbaharları, olsun gene de seviyorum ben. Hiç bir zararı yoktur bence baharların. Yazı sevenlere inat seviyorum ben .Geçiş ayıdır bir kere baharlar.Hava ne kapalıdır ne açık, ne soğuktur ne sıcak, ne kısadır ne uzun, tam kıvamındadır yani bahar ayları.

Birde bahar aylarında yapmak istediklerim var. Mesela bir pazar sabahı sevgilimle/ eşimle erkenden kalkıp sahilde koşmak istiyorum. Arkasından boğaza karşı bir kahvaltı yapmak istiyorum, gazetelerimizin eşliğinde. Sonra dostlarımızla birlikte bir pazar kahvesi ya da çayı Mutlaka yanında kurabiyesi keki de olmalı mutlaka. Ben tatlıyı çayla yemeyi severim mesela.

Ardından güzel bir öğlen yemeği. Kim ne isterse, ben mesela makarna:( çok severim). ya da salata .Ardından bir sinema şöyleee yanında mısır cipsi çikolatası suyu hepsi olsun. Arkadandakiler sinir olmalı sen onları yerken ne kadar çok yedi yahu demeli sen sedace onlara gülmelisin. O kadar çok kaptırmalısın ki kendini filme .Başını koydunmu sevdiğiceğinin omzuna için gitmeli. Tam film çıkışında da bir öpücük kendinden geçirmeli seni.

Sonra peynir ve şaraba kimse hayır diyemez tabiki... Hava kararmaya başlamış, şehrin ışıkları henüz yeni yeni yanmaya başlamıştır. havada biraz esiyor tabi ama sen hiç üşümezsin hem şarabın vermiş olduğu sıcaklık hemde sevdiceğinin kolları.. Şarabın manzaranın ve sevdiceğinin yanında daha ne eksik olur diyenlere en sevdiğim şey müzik. Şöyle Sezen Aksu..

Benim bir sonbahar pazarı hayalim budur. Diğerlerini yapabilirim ama henüz bir sevdiceğim bulunamadığı için diğerlerininde pek bir tadı kalmıyor. ama biliyorum bir gün bu söylediklerimin aynısını bende uygulayacağım..:)))

 
Toplam blog
: 8
: 1051
Kayıt tarihi
: 30.05.07
 
 

1983 İstanbul doğumluyum. Aslında kendim hakında anlatacağım fazla bişey yok. Yaşamamın kendi hayatı..