Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Düş kadına doğru yolculuk

Düş kadına doğru yolculuk
 

Düşlerimdeki yolculuğumdayım, mavi düşlerimden yani dokunduğum mavi düşlerim, dedi adam. Yüreğindeki kırıntı olmalıyım, Sen kırıntı olamazsın yüreğimde dedi kadın. Adam küçücük kırıntıyken yüreğinde mavi bir düş olacağım dedi, inanmadı kadın, inandı adam yüreğindeki aşka.

Yüreğimi sana kelebek misali veriyorum. Bilir misin öyküyü sevdiceğim, ikiz kız kardeşlerin öyküsünü;

Zamanın ötesinde yaşarmış ikiz kardeşler son derece zeki, okulları üçer beşer sınıf atlayıp bitirirler. Henüz 10 yaşında artık kendilerine akıl verecek kimse kalmamıştır. Başlarlar sorularına yanıtlar aramaya, kimse bilgilerine yetişmez. Sonrasında mağarasında sessizce yaşayan yaşlı bilgeyi tanırlar ve sordukları her soruya bilge en doğru yanıtları verir. Kızların akıllarına muzurluk düşer. Ellerine alırlar yüreği ağzında bir kelebeği, bilgeye soralım ölü mü diri mi diye, ölü derse bırakırız uçar kelebek bilemez. Diri derse eğer avucumu hafifçe sıkar öldürürüm der ve çıkarlar ellerinde kelebek bilgenin huzuruna. Sorarlar bilgeye avucumda bir kelebek var ölü mü, yaşıyor mu? Bilge kızların yüzündeki hınzırlığı okur yanıtı en doğru yanıttır; ölü mü diri mi diye tekrarlar soruyu ikizler, bilge derin bir soluk alır senin ellerinde kızım senin ellerinde. Der ve kızlar yaptıklarından pişman geri dönerler, mahçup.

Adam, sana sunduğum yüreğimi yani aşkı yaşatmak ya da öldürmek senin ellerinde der kadına, bütün sevgisini kuşanarak ve adam sevgiyle bakan bir yüreğe sevgi dolu bir yüreğin asla ihanet etmeyeceğini bilir, elbette yaşayacaktır o yürek sonsuz mavilerde. Mavi düşler yaşadı adam tüm yolculuk boyunca içinde maviye dokunmanın verdiği sonsuz mutlulukla.hayatının en büyük yolculuğunda şimdi. (büyük aşklar büyük yolculıklarla başlar, der şair) yüreğinin derinliğinndeki son yolculuğudur adamın. Otobüs camının soğukluğunu yüreğimin ateşiyle ısıtıyorum, İçimdeki aşk sarhoşluğu sevdiceğim tek damla içki içmeden yaşadığım. İçtin mi diye sorma bana ben aşkın badesinden içiyorum gözlerini, gözlerinin sarhoşuyum.

öfkelerimde büyütüyorum seni. yüreğimin sıcağında. aşklar büyütmeliyim oysa yüreğimde, ama hiç bir kadın sen olmuyorsun...

Sana dokunmak düş olmalı, yüreğim mavileşir yüreğin maviye döner. Bilirim ki sevdaya atan yürekler mavidedir. İçindeki kırıntı benim, ben olmalıyım ki yüreğin sonsuza dek sevgiye ve aşka kesilsin. Ve aşk nedir benimle bileceksin kadınım.
En uykusuz gecede rakılarımızı yudumlarken sen bana şarkılar söylemelisin aşka dair. Ben sana dünyanın en güzel sözlerini yazmalıyım. Yazılmış en güzel aşk romanı sana yazılmalı ellerimde. Her akşam en ateşli latin dansını yapmalıyım seninle ve her dansın sonrasında sonsuz bitimsiz sevşmelerimizde yaşayacak yüreğin. Ve başın mutluluk dolu yorgunlukta sabahın seherinde bitmeyen arzularla göğsümde kalmalı.gecelerin tatlı uykusuzluğunda bana, dünyanın en güzel kadını olarak sarılmalısın. Sonrasında güzelim sesinden şarkılar içmeliyim doyumsuzca.
Sana geldim ve sana geleceğim tüm yasaklı zamanlarda. Düşlerime yasak koysanda, sesime yasak desende, tek bir sözcüğü dahi yasaklasan bile yüreğim o yasaklar arasında sana aşk dolu zamanlar yaşatır ve sendeki ben sonsuz bir alışkanlıktan öte mutluluk olur yüreğinde. Yasaklı yaşamak zor bilirim ama seni milyon sayfa yaşayıp, söylenmemiş en güzel sözlerde yaşarım.

En uzak iki yıldızdan bile uzaksan da yüreğim tüm mesafelerde yüreğine dokunur ve sen aşka kesersin. Koynunda benim deli atan yüreğim.
sevdalar büyütmeli çocuklar misali saf, temiz, yalansız ve özgürce...
Sen aşka yazılı aşk kokulu sevdiceğim, aşksız geceler yakışmaz ki sana. Unutma şunu sevdiceğim bir ömürü aşksız yaşamak kendimize ihanettir. Düşlerine yasak koyma yüreğimdeki sevda bir kelebek misali yüreğinde dolaşırken kendine ihanet etme.

Biliyorum aşka kesecek yüreğin, gözlerime sonsuz bir aşkla bakacaksın sonrasında yaşayan en mutlu aşkı yakalaycaksın biliyordum, sen bilmeden bile.
Sonrasında adam bir düşte uyanır gibi görür dokunduğu maviyi, merdivenlerden iner gider kadın, bilinmez duygularıyla, adam ardında bakakalır yüreğinde düş yangını mavilerde. Alır umutlarını eline ve dalar düşlere, bilirki kadının yüreğindeki sevgi kocaman bir gülümsemedir dünyanın en güzel dudaklarında. Ardına bakmayan kadının gülümsemesidir yaşadığı adamın. Adam bilirdi düş gibi bir kadın sevdiğini, kadın bilirdi düş kadar güzel olduğunu.

Ve kadın bir sabah aşka uyandı, içinde geçmiş yılların özlemleriyle....adam umutlarını her zaman yanında taşırdı bilirki yüreğindeki sevda kazanır her daim...

 
Toplam blog
: 144
: 2687
Kayıt tarihi
: 01.07.06
 
 

Ziraat mühendisi ve iktisatçıyım. yatırım danışmanlığı ve kişisel gelişim konularında  Simurg Con..