Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Düş mesafendeyim oysa

Gece tüm sensizliği vururken yüzüme
Sigara dumanında parçalanmış hayatlar geçiyor gözlerimden
Dumanına hasret sürülmüş
Dumanına sen katık
Ve en iyi bilendim
Yalnız sen
Sen aydınlatırsın geceyi
Yıldızlar söner aydınlığında
Ve karanlığımdır utanan aydınlığında
Dur çarpma yüzüme sensizliğimi
Dudaklarım nefesin kadar uzakta ancak
Dumanı hala tütüyor sevdamın
Biraz uzak
Biraz senden
Biraz benden
Biraz eksik
Şimdi aydınlıklarımdır sana akan
Senden kalan
Sana kalan
Dumanında sevdam kamaşıyor
Gözlerim teninde
Bir saat akşamı
Geceye düş vuruyor
Ve akşamı saatin gözlerinde
Bir düş uzağındaydım oysa
Oysa sendendi sana olan benden
Bir ben-dim
Bir sen-dim
Bir masalın düşüydük ikimiz
Sımsıkı sardık
Sarıldık
Sarmalandık
Gece ayazında
Ve soğuğunda uzaklığının
Uzaklığının yakınında
Dört yanım senden ibaretken
Dört yanımda sensizlik nefesi
Soluğum kesiliyor
Nefessizlik nefes oluyor yokluğunda
Bir gam
Ne gam
Ne benden
Ne senden
İkimizdik asıl kahraman
Yarımız eksik
Yarımız ağır yaralı
Yaralar
Birbirini yaralarmış
Yaralan-dık
Şimdi hangi merheme yaradır sensizliğim
Sevdamın kolu kırık
Düşleri yarım
Tam düş mesafendeydim oysa
Kelimelerimsiz hemde
Cümlemsiz
Cümlesiz
Sessiz...

 
Toplam blog
: 37
: 151
Kayıt tarihi
: 23.12.11
 
 

Fırat Üniversitesi matematik bölümü mezunuyum. Matematik öğretmenliği yapıyorum. Sayfalarla anlat..