Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '07

 
Kategori
Edebiyat
 

Düş

Düş
 

Dün gece yolculuk ettim düşümde,
Düz ovada dörtnala saldım atımı.
Ben ömründe ata binmeyen insan,
Dolaştım göğün yedi katını.

Köroğlu oldum Çamlıbel'de,
Deli bozuk rüzgarla yarıştım.
Hayda breh! Dağlar yol verin dedim,
Yol verin şu garip şaire,
Paşa gönlümü eğledim.

Dün gece yolculuk ettim düşümde,
Dolaştım durdum başıboş.
Bir de uyandım ki gördüğüm düşün,
Yeller esiyor yerinde.

Güzel bir şiir. Bir insanın düşleri, hayalleri olması ne kadar güzel değil mi? Hayal kurarken girdiğimiz dünya, büyülü bir dünyadır.

Bu şiiri Onat adlı bir arkadaşımız okumuştu. Ve şiir okuma yarışmasında ikinciliği haketti.

Geceleri gördüğümüz rüyaların çoğu bizim hayallerimizdir. Ben hayalperestim. Bunu herkes olmasa da bir çok arkadaşım bilir.

İşte bu blogları yazmak için de düşlerimizin, hayallerimizin olması gerekiyor. Değil mi? Bir insan düşleri, hayalleri olmadan asla yaşayamaz. Hayal kurmak gerçekten güzel bir şey. En güzeli de gelecekte bir gün bu hayallerimizin gerçekleşeceğini düşünmek, hatta bu hayallerimizi gerçekleştirmek değil midir?

Aklı başı yerinde olan herkese hayal kurmasını tavsiye ederim. Hayal dünyasının o güzel tadını, o güzel zevkini herkes tatmalıdır değil mi?

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..