Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Düşüncesi ne olabilir ki !!!

Düşüncesi ne olabilir ki !!!
 

Herkesin içinden geçenleri anlamak ama anlayamıyorsun. Sadece gözlerine bakarak, sözlerine inanarak, davranışları ile bütünleştirerek ve çoğu zaman da kendini yönlendirip anlamak istediğin gibi anlamak veya görmek istediğin gibi görmeye çalışıyorsun.

Peki, diğer insanların düşüncelerini okuyabilsek hayat daha mı kolay olacak acaba veya öyle olacağını mı sanıyoruz?

Hayır hayır, başkalarının düşüncelerini bilmemek daha iyi. " Eger etrafımızı saran herkesin neler hissettiğini biliyor olsak, her birinin duyusunu dikkate almamız gerekirdi ki bu da çok yorucu olurdu. Bazen insanlara yardım edebilmemizin sebebi, aslında onların tam olarak ne düşündüğünü bilmememizdir. "

Yine de bazen o kadar çok bilmek istiyorum ki, bazen ise hiç bilmemek. Bir ikilem veya değil ama asıl neden kaybetmek korkusu da olabilir.

Ama yapabileceğim önemli bir tercih daha var, "sadece inanmak" ve ben inanmayı seçtim, inanıyorum, tereddütsüz inanıyorum.


Resim : www.ecademy.com
Alıntı : Tsuci HİTONARİ
 
Toplam blog
: 110
: 811
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

Hayatta iki şey vardır; masallar ve sonuçlar. (Erol Aslan)      ..