Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Düşünmekle başladı herşey

Düşünmekle başladı herşey
 

Düşünme artık...


Düşünmekle başladı herşey... Lanet saklandığı yerden çıktı. Yavaş
yavaş sinsice girdi insanoğlunun tüm hücrelerine. Önce sorgulamamızı sağladı.
Gerçeği bulmanın sevinciyle ödüllendirdi sonra. Zekilikle, farklılıkla, Duruşla...
Oysa farkında değildik... Düşündükce kendi kendini yok eden bir makinaya
dönüştüğümüzün.

Düşündük insanoğlu için. Buluşlar keşifler yolculuklar ve binlerce güzel
sandığımız şeyi yakalayıp ayaklarına sunduk insanoğlunun. Parayı keşfettik. Uğruna savaşmayı sonra.. yüzlerce yıl sonra kredi kartlarını ve hortumu. Tüfekler silahlar tanklar. Ve sistemleri.Sosyalizm, kapitalizm, yarı kapitalist rejimler, cumhuriyet ve şeriat... Hepsi insanlık içindi.
en iyisini bulma arayışındaydık bazen. Bazense despot beyinlerin yansımasıydı hepsi.

Herşeyi buluyoruz.Uzaya bile gidebiliyoruz artık. Düşünüyoruzya, üretiyoruzya. Yapamayacağımız hiç birşey yok artık.Ama farkında mısınız düşündükçe ahmaklaşıyoruz, yalnızlaşıyoruz.Hatırlayın yorulmalarınızı. Şöyle gözlerimi kapatıp hiç birşey düşünmeden uyumak istiyorum yalnızca deyişlerimizi. Düşünerek bulduğumuz anlamsız aptalca kavramları.

''Ahmet bu ilişkide kendimi çok yalnız hissediyorum''. Ayşe biliyormusun
kalabalığın ortasında yapayalnızım. Pınar tıkandık bizzz. ilişkimiz nereye
sürükleniyor böyle.(niagarada inecek var). Yeni birşeyler bulun bana.duyulmamış
insanı çarpacak bir slogan. Tabi efendim. Biraz düşünelim. Okan üzerimde
bir yalnızlık var. Boğuluyorum ben. Can nedir bu mutsuzluk abidesi halleri. Yılmaz neyin varyine lanettt olasııııııııı, Bilmiyorum.düşünüyorum.
Evet düşünerek bulabileceklerimizin sayısı gittikce azalırken
Kendimize saldırıyoruz artık.

Anlamsız cümleler girdi ilişkilere.
Yorgunluklar kırgınlıklar çoğalıyor. Entel dantel konuşmakta çekici
yapmıyor artık sizi. Felsefeye sarılmak çoğaltıyor yalnızlığı..şiirler
kapkara.yazılar konu bulamıyor artık seçeneklerin
içinde (aile kültür sanat felsefe, edebiyat ). insanoğlu nereye sürükleniyor
artık. Sakın niagara demeyin yaptım o espriyi...
Düşünmeyi bırakıyorum ben. Gözlerimi kapatıp uyumak istiyorum yalnızca. Ananem gibi yalnızca ekmeği suyu toprağı bilerek yaşamak istiyorum ben. Yoruldum...düşünmüyorum ben.. sıkıldım bu yalnızlık senfonisinden... Yokum ben....

 
Toplam blog
: 9
: 800
Kayıt tarihi
: 22.06.08
 
 

Antalya' da yaşamaktayım. Bir ilaç firmasında halk arasında mümessil olarak bilinen ürün uzmanlığı y..