Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Dut kokan ellerin.

Dün yüreğimi havalandırdım
Rutubet tutmuş duvarlarım
Çok zaman olmuş içeri aşk girmeyeli
Sevgisizlik havalesi geçirirse yüreğim
Buz gibi denizi ört üzerime
Gökyüzüne başaklarımı ekmişim
Güneş ondan böyle bereket
Ondan böyle kıymetli
Kollarımdaki kelepçeleri kırmışım
Senin olmadığım her yere hayallerime
İsyankârım bu gece
Avuçlarına yazdım en güzel sözlerimi
Kokun gidince hasret başlar olmadığın yerde
Saçlarında yılları seyredeceğim
Her teline bir nefes alışımı kurban edeceğim
Kelebek kanatların vardır senin uç ve gel
Benim kanatlarımı kırdılar az önceleri
Sen dokunma acır omuzlarıma
Avuç içlerin dut kokardı öptüğümde
Yazı geldi bilirdim her öpüşümde
Üzüm tadında öpeceğim dudaklarını
Ağzının içi şarap olacak
Benzemez masamdaki şaraba
Kutsar Tanrı şarabı ve öpüşlerini
Kırlangıçlar öpüşecek yuvalarının önlerinde
Ben onları seyredip hiç kıskanmayacağım
Senin çok daha güzel öptüğünü bildikçe
Şarkım oldun aşk ile bestelediğim
Bin yıl sonrada aşkla söyleyeceğim
Ağzımın içinde isyankâr türkülerim
Gözyaşlarım sana baktıkça gökkuşağı
Güvendiğim dağlarım omuzların
Omuzlarına kar yağmasın sevdiğim
Gül yapraklarını yolarına sereyim
Ayakların gül koksun sevdiğim.

 
Toplam blog
: 23
: 469
Kayıt tarihi
: 06.09.10
 
 

Resime şiire gönül vermiş bir anneyim. Mutluyum çünkü mutlu olacağım şeyler yapıyorum. İzmir' de ..