Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '10

 
Kategori
Blog
 

Duyarlılık nedir?

Duyarlılık nedir?
 

Önemli sorun


Sağlık Bakanlığına Sesleniyorum başlıklı bir blog yazdım. Ve de bir sağlık faciasından söz ettim. Bacağı kesilme aşamasına gelmiş bir hastanın neler çektiğini anlattım. Milliyet blogtan bir tek yorum geldi. Blog 300 küsur defa okunmuş, gelen yorum sayısı " bir " tane.

Onun için hep soruyorum : Blog ne ifade ediyor? Blogta, ne için yazılır? Blogun etkinliği var mıdır? Blog yazıları havanda su dövmek midir?

Bence Blog yazılarının hiç bir sosyal etkinliği yok . Blogta yazı yazmak sesini duyurmak değil, boşluğa seslenmektir.

Blogların bir çok niteliği olabilir ama en büyük ve öncelikli niteliği kamu oyu oluşturmak olmalıdır. Ama buna imkan olmadığı anlaşılıyor. Bloglara rağbet edilmiyor. Toplumda etkisi çok az. Giderek gelişir diye düşünürken, giderek yıldızının söndüğünü görüyorum.

Blog dünyasının, toplumun bir aynası olduğu ise bir gerçek. Belki de blogun en önemli niteliği bu. Zira nasıl toplum duyarsızsa, blog dünyası da duyarsız. Bacağı kesilecek insanlardan bahsedşyorsunuz, kimse görüş bildirmiyor, öneride bulunmuyor, çare aramıyor.Zaten, arasa da netice alınacağına inanmıyor.

Neyse olanlar oldu baylar bayanlar. Sağ bacağı kesildi bahsettiğim yakınımın. Bir ay boyunca çektiği işkenceden sonra.Tabii ki Sağlık Bakanlığımızın hiç haberi olmadan.

Ne yapmalıyım diye düşünüyorum ama çaresizlik içinde kıvranıyorum.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..