Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Duygu savaşları

Duygu savaşları
 

Ölüme nişanlıydım,
Dünyaya geldiğimde.
Annem babam mutlu,
Bende göz yaşı.

Büyüdüm, çocuk oldum.
Arkadaşlar buldum.
Bilirsiniz ilk çocukluk telaşı.

Delikanlı olunca,
Savrulup durdum.
Sonunda,
Sığınacak bir dost buldum.
Fırtınalı, rüzgarlı,
Zamanlardan kurtuldum.
Hiç dinmedi içimdeki
Bu duygu savaşı.

İşte zaten hep bu savaşta yapmadık mı yanlışları, yüreklerimizi hep bu duygu savaşlarında yaralamadık mı?

Bu savaşın barışını ben bulamadım. Zaten hep kaybedende ben oldum.
Öyle bir ilaç bulabilmek isterdim ki kurtulabilmek aşka dair içimdeki korkulardan ama yaram çok derin.

Benim kendimi özel zannettiğm zamanlar değil artık büyüdük. Küçükken kendimi hep özel hissederdim. Adımı, yaşamam gerekenleri tıpkı gökten zembille inmiş yakıştırmasındaki gibi ama birgün o rüyadan uyandım yaşadıklarımın yaşayacaklarımın özel olmadığını anladım. Dünya kocamandı ve insanlar tıpkı benim gibi mutlu oluyorlar benim gibi ağlıyorlardı. Büyük bir hayal kırıklığıydı ama geçti. Bazen gece lambasını yorganın altına sokar orada kendime bambaşka dünyalar yaratırdım.Bir keresinde korsan oldum. Çok güçlü dişi bir korsan ama farkım vardı ben zenginlerden çalıp fakirlere veriyordum. Büyüdüm ve artık bu korsanlık maceralarımda bitti.

Artık arkama bakmadan, güvenle yoldaki çakıl taşlarına takılmadan yürümeyi öğrenme zamanı geldi ve sanırım öğrendim. Canım annem, babam, dostalarım, sevdiklerim, sevmediklerim teşekkür ederim...

 
Toplam blog
: 4
: 547
Kayıt tarihi
: 06.12.07
 
 

1982 Van doğumluyum Atatürk Üniversitesi biyoloji mezunuyum ve 2 yıldır biyolog olarak özel bir hast..