Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Duygu

Duygu
 

DUYGU


Duygu yağmurudur aşk sonsuzluğa yağan bir özlem

Uzadıkça uzayan bir duygu sağanağı durmadan ıslandığım

Yürüdüğüm yolum bıkmadan usanmadan

Gizlediğim herkeslerden, ben sana vurgun

Umut yüklü sevda dolu bir düş, düşüm düşüne kurban ...



Duyun ey sevdalı düşler yalnızlığın gözyaşları, gözyaşım gözyaşına kurban

Umutlu yarınları bağışlayın bize, umudum umuduna kurban

Yorulmadık daha yürüdüğümüz uzun yollara, yollarım yollarına kurban

Gün bizim günümüz sevdalım yangınım sana kurban

Umudun umudumuz, dönüşün yıllara kurban ...



Dur dünya tufanlar bıraktım ardımda yıkamayan beni

Umutları topladım da geldim aşka giden yollarda

Yenilgiler bıraktım geride yarim, yenilgin umuda kurban

Güneşi toplada gel yarim, özlemim özlemine kurban

Upuzun bir türküdür yaşamak birlikte söylemek için çıldırdığım, aşkım aşkına kurban ...

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..