Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük ektiğini biçiyor...

"Bazan hiç bir şey yazmak, konuşmak, söylemek gelmez insanın içinden. Bir konu üzerine yoğunlaşılmıştır. Konu başlı başına bir problemdir ve çözülmesi gerekiyordur. Ya hemen devreye girmek gerekir, ya da biraz zaman geçmesi beklenir. Ama, yine de beynimizi çok meşgul eder. Ta ki çözünceye kadar... " Diyeceğim ama yok öyle bir şey... İşler hızlandı ondan yazamadım. Akşam bir ara zamanım oldu ama, "nasılsa editörlerin de işi başından aşkın. Ben yokken rahat ederler" diye düşündüm. (kesin çok rahat etmişlerdir.)

Merhaba e-günlüğüm; Onca pazarlamanın ardından ektiklerimi biçmeye başladım. Öğle yemeği, akşam yemeği hak getire. Ne zaman vakit bulursam yiyorum. Zaten yemekle aram pek iyi değildir. İdare ediyoruz. Bendeniz epey ilerleme kaydettim ama herkes "ben" değil tabi...

AB İlerleme Raporu ele alınırken CHP'liler Egemen Bağış'a tepki gösterdi. 'Çete' sözü nedeniyle özür dilenmesini isteyen CHP'liler Bağış'la tartıştı ve toplantıyı terk etti. (ntvmsnbc.com) İyi ilerleme kaydetmişler. Dört koldan ilerleme kaydediyoruz zaten. AB temsilcileri bile şaşırıyordur bu gösterdiğimiz performansa...

Değerli e-günlüğüm; Dün akşam üzeri oğlum geldi. Hapkido denen spor ilgisini çekmiş. Gitmek istediğini söyledi. Önümüzdeki hafta yazdıracağım. İyi olur, biraz çevreden uzak kalır ve olgunlaşır. Bizim burada Kore'li bir hoca var. Bir aralar gidip izlemiştim. Spor'u felsefesi ile birlikte öğretiyor. Oldukça başarılı birisi.

Oğlum gittikten sonra, mesaiyi bitirdik ve eve gidip bahçede klasik huzur operasyonumu yapıp Boss ile sohbet ettik. Boss'un yerini temizledim, etrafı süpürdüm, biraz nane topladım, biraz toprağı kokladım derken evde imal ettiğim "bomba" aklıma geldi ve su var mı yok mu diye bahçeyi bombaladım. Iıh su falan çıkmadı. Araştırma sonucu olarak not aldım: Demek ki su olup olmadığını kontrol etmek için kazmak gerekiyormuş... Araştırma notlarımı tamamladıktan sonra uyku saatimin geldiğini anladım ve hemen uyudum...

Sabah Linda ile işyerine geldiğimizde kapının önünde bir kedi uyuyordu. Yabancı değil, mahallenin erkek kedilerinden en iri olanı. Linda bir hareket yapayım dedi ama kaplan bozmasının hiç umrunda olmadı. Oturduğu yerden hiç istifini bozmadan "hırr' ladı. Zaten bizim Linda kedilere saldırmakdan ziyade oyun oynamaya çalışıyor. Ama kediler önyargılı yanaşıp "bu da köpek, ne yapacağı belli olmaz diyerek" gard alıyorlar. Sonra kaplan bozmasına kapının önünden kalkmasını rica ettim ve kalktı. Biz de iş yerini açıp güne hazırlandık.

İşler kademe kademe artıyor. Ben de durmak yok. Hükümet, AB ve kriz çığırtkanları İş nasıl yapılıyormuş görsün... (büyük konuşma 2000 yılında ki gibi göçersin sonra)

Henüz göçmeden akşam yemeğimi ve 100 gr bitter çukulatamı yedim gidiyorum e- günlüğüm. Sana sabır ve bol şans diliyorum. Yine yazışırız. Hoşçakal. (Aydın havası olsun diye kısa kestim)

Biliyor musun: Ekim ayında doğan toplam kişi sayısı: 7, 122, 793 müş...
Çirkin söz: ''Geniş ailelerin gücüne inanırım. Bu nedenle bir kadının en az üç kocası olmalı..." Ali Mac Graw (aslıda "güzel söz" olabilir:)
Güzel söz: "İnsan eğitilmesi zorunlu olan tek yaratıktır..." Kant (biz Boss'u boşuna mı eğitiyoruz?)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..