Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '10

 
Kategori
Sinema
 

EDVARD`IN BELLA`YA AŞKI

BELLA VE EDVARD

Bu bir aşk sinaması ve ona yazılan mektup

Bella seni seviyorum ama senin jakap ´tan hiç hoşlamıyorum.Beni seviyosan onla arkadaşlığını kes ama sevmiyosan ben seni keserim tamam seni çok seviyorum.Ondan çok kıskanıyorum.okulun bitti mi? eğer bittiyse sen yanıma gel babanı fazla takma ya ama biliyorum sen çok güzel ve dürüstsün ondan babanı takmamazlık yapmazsın ondan ben seni çok seviyorum.Bella ben vambirim biliyorsun ya sende olursan ben senden ondan ayrılmaya kaltım eğer sen benle evlenmek istiyorsan vambirliği göze alcaksın eğer sevmiyorsan hayatına devam et ben vambir olmasam senle sevgili olurdum. Ama seni vambir yapmak istemiyorum.Eğer beni güzel hayatında yer vermek için yarın saat 09.00 seni izmir/dikili`de bekliyorum bena ışık tut var. Onun yanında beklicem beni seviyorsan gel.Sevgilim...

ARKADAŞLAR BENİM BLOGLARIMI OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER YORUM YAZARSANIZ DİKKATE ALIRIM SAYGILAR BEN BENA YENİ YAZAR

 
Toplam blog
: 20
: 392
Kayıt tarihi
: 30.01.10
 
 

Ben yaşamayı seven insanım. İçimde gafleti anımsatan sözcük bulamazsınız. Emlak işlerinizi bana b..