Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Eğer ki ağlıyorsam, bil ki gerçek...

Gözümden kolay kolay yaş akmaz,
Acılar beni öyle hemen ağlatmaz,
Timsah gözyaşları bana yakışmaz,
Eğer ki ağlıyorsam, bil ki gerçek.

Göremezsin belki benim güldüğümü,
Bilemezsin sen neden üzüldüğümü,
Ağlamam derim sana her zaman ama,
Eğer ki ağlıyorsam, bil ki gerçek.

Gözyaşımı boşa harcayamam ben,
Sevince tam severim kandıramam ben,
Öyle her sözü kaldıramam ben,
Eğer ki ağlıyorsam, bil ki gerçek.

Bakışın, gülüşün sahteyse eğer,
Yüzüne bakmamaya emin ol değer,
Senin için boşuna ağlamışım meğer,
Eğer ki ağlıyorsam, bil ki gerçek.

İstemem benim için sakın ağlama,
Ölünce ardımdan karaları bağlama,
Artık senin için ağlamam ama,
Eğer ki ağlıyorsam, bil ki gerçek.

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..