Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '09

 
Kategori
Sinema
 

Eh! Maya Uygarlığı ben size ne diyeyim...

Eh! Maya Uygarlığı ben size ne diyeyim...
 

Şu Maya uygarlığı yok mu? Be kardeşim madem bir takvim yaptınız, ne diye 2012'de bitirirsiniz bu takvimi ,vaktiniz yoktu ise insan bir not yazmaz mı bu gün insanı için; "Ey geleceğin insanı, biz uygarlık olarak açlık ve savaşlarla o kadar uğraşmaya başladık ki artık takvimle makvimle uğraşacak halimiz yok, sakın yanlış anlamayın bu işi bu yılda kalacak şekilde bırakıyoruz." İşte bu uygarlıkta böyle, gizemli olacak ya yap bir takvim bırak bir yerde oh! al sana gizem.

Amerikan sineması durur mu? Almış bu gizemi bir güzel işlemiş, para bol adamlarda görsel efektin alayını dökmüşler ortaya; al sana yer yarılması, al sana volkan patlaması, al sana tsunamilerin kralı da ayır şu görsel şaheseri bir tarafa, gerçekten filmin insan ögesi kısmı komik durmuş, yani o muhteşem görsel şölen olmasa bir komedi filmi tarzı çıkar ortaya, düşünüyorum da alsın yeşil çam bu görsel kısmı koysun yer yarıklarından parandelerle atlayan Cüneyt Arkın' ı gör bakalım filmi o zaman. Diyeceksiniz ki ne işi var cüneyt abimizin bu filmde, e be Dünya yerle bir olurken bir otomobille veya pırpır bir uçakla kocaman yer yarılmalarından veya volkan patlamalarından kıl payı kurtulabilen seçkin insanlar varken bir yer yarığından diğerine doğru parande atan Cüneyt abimiz iyi durmaz mı? Hele bir kurtarma gemilerine seçkin insanların götürülüşü esnasında Amerikan başkanının; "Ben gelmeyeceğim, ben halkımla kalacağım" deyişi varki bir an aklıma başkan Obama geldi çünkü 2012 de kendisi başkanlığa devam ediyor olacak, hadii kıyamet koptu diyelim başkan ben halkımla kalacam diyecek öyle mi? Tabii, kıyamet de kopsa çözümü yine Amerkalılar buluyor ya helal olsun, şu Amerikan sinemacılarına, yahu arkadaş bir filminizde de artık bir başka ulusdan birileri şu Dünya'yı kurtarsın da bir değişiklik olsun.

Eh Maya uygarlığı ben size ne diyeyim, bir sürü Dünya sorunu varken değiştirdiniz ya şu gündemi helal olsun size. Saygılarımla...

Diğer Blog yazılarım için

 
Toplam blog
: 251
: 916
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

İ.Ü Edebiyat Fak. Coğrafya bölümü mezunuyum. Lise, üniversite ve  öğretmenliğim boyunca yaşamı şi..