Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Ekmek arası düşler!

Ekmek arası düşler!
 

Yeşilin kızı Anne (çizgi filmini hiç kaçırmazdım.) :)


Hani cocukluğumuzun ekmek arası düşlerini hatırlıyor musun?
Çok gülerdin bana!
Çilli çocuklara özenirdim.
Çillerin çok yakışırdı sana arkadaşım.
Sense sevmezdin.
Saçları kızıl, yüzü çilli bir çizgi film karakterine özenirdim.
Onu sen de bulurdum biraz.

Ekmek arası dedim ya!
Salçayı bile ekmek arası yapıyorum diye gülerdin.
Hani ekmek arası olunca her şey daha tatlı gelirdi ya!
İştahımız açılırdı ekmeği ısırdıkça
Hani bir keresinde;
Gülmüşlerdi ya bize!
Yüzümüz gözümüz salça oldu diye.

Ekmek arası düşlerimiz vardı.
O zamanlardan konuştuğumuz.
Koştuğumuz sokaklar vardı.
O zamanlar yorulmak bilmediğimiz.

Hani yaşlı bir dede bizi azarlardı ya!
Çok gürültü yapıyoruz diye.
Bastonuyla kovalardı bizi.
Yaramazlık ediyoruz diye.
Hatırlıyor musun?
Dil çıkarmıştım o amcaya.
Bizi gören abla kınamıştı beni.
"Ne kadar ayıp?"
Utanmıştım ya!
Yanıma gelmiştin.
Unutma demiştin
"Ekmek arası düşlerimiz hala var."

Erkek gibi kızsın diyenlere
Dönen eteğimi gösterirdim ya!
Çilli diye dalga geçen o aptal çocuklara
Kafa tutuyorum diye sevinirdin.
Ekmek arası düşlerimi paylaştığım
Çilli arkadaşımı hiç ezdirir miydim?

Hani sen beni güçlü sanardın ya!
Aslında "Sen kızsın! Karışma!" derlerdi.
Ben de geri adım atmazdım ya!
"N'olmuş kızsam, benden mi korkuyorsun?" derdim ya!
İtiraf edeyim arkadaşım.
Bazen korkardım.
Hepsinden korkmazdım bilirsin deliyim biraz.
Yine de bizi rahat bırakırlardı ya kafa tutunca.
O zaman inatçılığımı severdim.

N'oldu ekmek arası düşlerimize arkadaşım?
Ekmek arası bir şey bile yemez hale geldik.
Beni yine eve almaya gel.
Ekmek arası düşlerini de yanına al.
Şimdi korkmuyorum.
Bizi rahatsız eden yine çeker gider.
Bizbize kalırız ya!
O zaman ekmek arası düşlerimizi yine konuşuruz.

Ekmek arası düşlerimiz vardı.
O zamanlardan konuştuğumuz.
Koştuğumuz sokaklar vardı.
O zamanlar yorulmak bilmediğimiz.

 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..