Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Günah yabancı değil bize!

Yaşadım.
Günahım günahındı.
Günahın günahımdı.
Sorgusuzluk.
Sana olan sorularımı
Hep kendime sormuştum.
Günahın neydi senin?
Günahım neydi benim?

İçimdeki geveze susmuyor.
Sorularıyla canımı yakıyor.
Bir de sensizlik koyuyor bana.
Ayrılığın inan çok koyuyor!

Yalnızım.
Günahım günahındı.
Günahın günahımdı.
Sensizlik.
Yerin doldurulamayacağı için mi?
Seni sevdim.
Günahın neydi senin?
Günahım neydi benim?

İnsanoğlu günaha yabancı değil.
Sevgi yalan değil.
Senden arta kalan;
Sadece veda değil!

Kanatsızım.
Günahım günahındı.
Günahın günahımdı.
Yokluk.
Uçamıyorum eskisi gibi!
Kanatsız kaldım.
Günahın neydi senin?
Günahım neydi benim?

Koşuyorum bilinmezliğe...
Bazen o bilinmezlik içinde
Göremiyorum kendimi.
Feryat ediyor susuşum hüznüne...

Günahın neydi senin?
Günahım neydi benim?

 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..