Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '22

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Ekonomik krizi çözelim!

Döviz darlığı (yokluğu da denebilir ) ve enflasyon,  krizin içiçe girmiş en önemli iki sebebi. Daha çok sebep var ama öncelikle DÖVİZ sorununu çözmek gerek.

Ama aylardır görüyorum ki , bu sorunu çözmek yerine faiz ile, doların geleceği ile, gayrımenkul fiyatlarının artışı ile ilgileniyoruz.

Oysa tek sorun var : Döviz yokluğu.

Bütün gücümüzle Döviz Yokluğuna çare bulmamız lazım.

Bunun için de ihracat yapmak tek çaremiz. Sonra da ithalat miktarını  azaltmak.

Peki İHRACATIMIZI NASIL ARTTIRACAĞIZ?  Tabii ki Üretimimizi arttırmakla.

ÜRETİM ÖYLE SÖZLE VAATLE ARTTIRILMAZ. TOPYEKÜN MİLLETÇE DEVLETÇE ÜRETİMİMİZİ ARTTIRMAMIZ LAZIM. DÖVİZ BASKISINDAN KURTULMAK İÇİN İLK ADIM  ÜRETİM SEFERBERLİĞİDİR. FEDEKARLIK EDECEĞİZ,TASARRUF EDECEĞİZ,CANIMIZI DİŞİMİZE TAKIP,BÜTÜN GÜCÜMÜZLE VE AKLIMIZLA ÜRETİMİ ARTTIRACAĞIZ.

İKİNCİ ADIM OLARAK  İHRACATÇILARI DESTEKLEYECEĞİZ, YASAL İMKANLARI GELİŞTİRECEĞİZ,MEVZUATI YENİDEN DÜZENLEYECEĞİZ VE İHRACATI ŞAHA KALDIRACAĞIZ.

Başka çaremiz yok. Konuşmakla, televizyonlarda program yapmakla bu olmaz.

İktidar ve muhalefet birleşip EKONOMİMİZİ ayağa kaldıracağız.

Döviz yokluğu halledildiği gün EKONOMİK KRİZDEN kurtuluruz.

O  halde ithalatı minimum seviyeye indirip ihracatı maksimum seviyeye çıkaralım.

ALLAH YOLUMUZU AÇIK ETSİN.

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..