Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

El-oğlunun elinden tuttuğu "Susamlı sabah"

El-oğlunun elinden tuttuğu "Susamlı sabah"
 

Yaşamak istiyorum
Yaşamak istiyorsun
Yaşamak istiyor

Böyle şiir olmaz, diyeceksin; biliyorum.
Ama böyle dünya olur mu?
Böyle barış olur mu?
Böyle hürriyet olur mu?
Böyle kardeşlik olur mu?
Biliyorum ki, katlanıver, diyeceksin;
Ama böyle yaşamak olur mu!

Metin ELOĞLU

Susamlı Sabah

elleri susam, cepleri kurşun kalem kokan çocuk,
boynunda mücevher gibi taşıdığı silgiden kolye,
haksız ve eşitsiz yerini silmeye çalışıyor sesiyle,
serçenin kanadı,
gevreekk diye isyan eden çocuğun sesine takılıyor,
serçe-çocuk-ben ve çarkına ettiğim düzen
aynı bahçede karşılıyoruz sabahı...
bu nasıl gün
bu nasıl aydınlık
bir günaydınlık selamla avutuyoruz gözlerimizi
serçe-ben-çocuk...
...

 
Toplam blog
: 75
: 465
Kayıt tarihi
: 12.11.07
 
 

"Her umut bir olasılıktır" Her sabah evin eşiğinin kenarında duran çiçeğin her sabah orda olma ol..