Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
 

Elektrik aldım !

Elektrik aldım !
 

Star tv’de izdivaç programını seyrederken tıpa tıp beni tarif eden bir huri'ye rastladım.
Oh be dedim, yıllar sonra ruh ikizimle karşılaştım nihayet.
Hanıma sordum, ne diyorsun bu işe diye.
Azdınmı dedi, yaşından başından utan!
Yahu utanacak ne var?
Ben sarkmıyorum ki, kadıncağız kendisi söyledi.
Ben gibi gün görmemiş kadersiz!
Kısmetse olur!
Abarii, çay yapayım mı?
Arayayım mı?
Akşam'a babamlar gelebilir belki!
Aramayayım mı?
Ben karışmam, bakacak olan sensin!

Ne demek karışmam, referansım olacaksın!

Olgun bir koca arıyormuş.

Koç gibi dersin!

Hem torun isterim diye tutturmuştun ya?

Çocukların evleneceği yok daha!

O isteğinde aradan çıkar, hem kızımız olur belki!

Hazıra konarsın.

Senin adını veririz nede olsa ilk göz ağrımsın.

Nikah kıyılırken İmam'a söz verdim, seni de bırakmam!

Sen köşede oturur keyfine bakarsın, çayını çorbanı o yapar.

Hııı, tabi tabiii!

Yıllar önce de kandırmıştın.

Saraylara layıksın demiştin!

Elimi sıcak sudan soğuk suya sokmayacaktım hani?

Hani haftada bir gündelikçi gelecekti?

Kendime güvenemedim.

Şeyyy, yani gündelikçi kadından elektrik alırsam haftalıkçı olur diye!

Ateşle barut durumları yani!

Aylıkçı hatta yıllıkçı olmasını istersem diye!

Seni düşündüm anlasana.

Gül gibi karısının üstüne gül kokladı derlerse diye korktum!

Neee, şimdi gül gibi değilim diyorsun yani!

Valla öyle demiyorum.

Zamanı geldi öylemiiiiii?

Elin herifleri futbol programlarını izler ama seeeeen….

Baban senin yaşındayken camii den çıkmazdı.

Kemikleri sızlıyordur şimdi.

Yani sen var ya sen, valla bir gün çarpılacaksın ya hadi hayırlısı.

Ben saçımı süpürge edeyim sen izdivaç programında taze gelin ara!

Elin hanımları gibi ne taktım takıştırdım nede sürüp sürüştürdüm.

Hiç bir masrafa sokmadım seni!

Mükafatı bu mu olacaktı?

Ben de bunun için güzellere bakıyorum ya zaten!

Öyleyse sen bakmaya devam et ben gelene kadar!

Nereye?

Kuaföre gidiyorum..

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..