Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '21

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Elektrik kesintilerine dair

Elektrik kesintilerine dair. On beş ocak gecesi tamda doğum günümün akşamı telefonda emekli bir emniyetçiyle sohbet ediyoruz.

 

Konu konuyu açtı. Bende bu ülkede Elektrikleri kestiler ve sayın savcımızı şehit ettiler dedim. Tesadüf bu ya gecenin biri ikisi biz uyurken Elektriklerimiz kesildi. Bu olayı kısmen üşüyerek uyanmak yazımda anlatmıştım.

 

Sabahleyin yaklaşık beş kez ihbar etmiştik ihbarlarımız asılsız olarak değerlendirildi. Komşumuzun ihbarı çünkü onunda elektriğini kesmişlerdi yarım saatte düzeltildi. Tabi biz her yere yazdık çizdik cep internetlerimizle. Sağ olsun Semiha Paçacı ve Cemal Bekle Vekilimiz devreye girdi. Vekilimize de uzun süre arıza var yalanlarıyla oyalama yapıldı.

 

Cumartesi günü 15:30’da Elektriklerimiz geldi. Yazılarımız sonucunda aynı hatta birini keserken bizimki de kesilmiş kesmek içinde cuma gecesi yarıyı beklemişler ki cumartesi günü resmi işlemler yapılması zor diye sanki özelikle yapılmış tesadüf canım tesadüf hiç yanlışlık olur mu neyse zaten başımızda bir sürü sıkıntı var.

 

Ben son kez yazıyorum hakkımız aransın kaydıyla değil tarihe not düşmek için ya bu Elektrik şirketlerine ne zaman ihale yapılmıştı sahi bu şirketlerin zihniyeti neydi tesadüf canım tesadüf rabbim herkese gönül uyanıklığı versin. Salih Arıkan, tel:0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..