Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '21

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Sahip çıkın

Sahip çıkın. Yer satılıyor. Biliyorsunuz. Türkiye beyazay derneği İzmir şubesi olarak basma nedeki hizmet yerinde faaliyetlerini sürdürdü. Burası biraz dışarıda arkadaşlarımız muhiti beğenmiyor. Bense Allah’ın yarattığı her kulu seviyorum çünkü inancım yaratılanı yaratandan ötürü sevmemi  öğütlüyor.

Genel merkezimiz bu binayı satarak yeni başkana yeni ofis alacak. Hayırlısı olsun.

Bırakma. Ben arkadaşlarla telefonda genel kurula davet ederken hele gelinde helalleşelim diyorum. Bana diyorlar ki bırakma bende onlara uzun yıllardır sorunlarına sahip çıkmadıkları için bırakacağımı söylüyorum.

 

Engelliler ve aileleri öncelikle haklarını öğrenecek haklarına ve derneklerine sahip çıkacak ki işler yürüsün.

 

Aidatı olmayanın aidiyeti olmaz. Bizim on iki lira aidatımız var. Yanlış anlamayın aylık değil yıllık aidat ve bazıları ödemek istemiyor. Bedelini ödemediğin şeyin kıymetini bilmezsin.

 

Hak mücadelesi. Ben engellilik meselesine hak penceresinden bakıyorum. Görevde olduğum sürece merkezi ve yerel idarelere görevlerini hatırlattım eksikleri yanlışları ve güzellikleri bir arada sunmaya çalıştım.

 

Sosyal medya ve basın açıklamalarıyla kamuoyu oluşturmaya çalıştım. Arkadaşlar beğenerek paylaşarak yorum yaparak destek verme tenezzülünde bulunmadılar. O zamanda kamuoyu oluşturma gayretlerimiz yarım kaldı. Canınız sağ olsun elbette benimde doğrularım ve yanlışlarım var.

 

İnsan unsuru bundan sonraki dönemlerde engellilik mücadelesinde sahada olanlara lütfen sahip çıkınız siz onların seslerine ses vermezseniz kamuoyunda bir karşılıkları olmaz.

 

Kimse vazgeçilmez değildir. Evet, kimse vazgeçilmez değildir. Uzun yıllar başkanlık yaptım neredeyse maddi ve manevi varlığımı derneğe harcadım helal olsun.

 

Ben farklı platformlarda çalışmalarımı yürüteceğim oda düşük yoğunlukta olacak engelli meclisleri ve farklı çalışmalarda. Örneğin öğrencilere ders verme verdirme danışmanlık gibi düşük yoğunluklu işlerde olacağım beyazay derneğinde danışmanlık yapacağım hakkımızda hayırlısı. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..