Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '21

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Mülkümüz satıldı

Mülkümüz satıldı. Kalpten kalbe Başak FM. Derneğimiz ilk açıldığında Başak FM Refah partisi radyo medya ve birçok ünlü kişi ve kurumun olduğu merkezi bir yerdeydi. Radyoya partiye ve oradaki ünlü kişilere uğrayanlar bizimde çayımızı içmeye geliyordu giderlerin fazlalığı kira personel ve diğer giderler gittikçe belimizi büküyordu.

 

Mim Kemal Öke’nin değimiyle derneği ayakta tutmak için çalışıyorduk. Oda diğer hizmetleri aksatıyordu. Yeni yer arkadaşlar araştırmış ve şu an satılan binayı almışlar. Ben o zaman fakültedeydim.

 

Tamirat tadilat derken eli yüzü düzgün hale gelmiş. İki bin li yıllardan bu güne kadar birçok kurs ve eğitim toplantı konferans yardımlar iftarlar ve benzeri faaliyetler bu binada yapıldı.

 

Aralarda olması. Muhitin beğenilmemesi ve aralarda olması binanın eskiliği park sorunu gibi nedenlerle uzun yıllardır burayı satın serzenişleri devam etti. Ve en sonunda binamız satılarak yerine yeni ofis alındı.

 

Yeni yer. Genel kurulumuzdan sonra yeni şekillenecek yönetim orada hizmetlerini sürdürecek. Bizde hayırlı olsun diyoruz. İnşallah yeni yerinde faaliyetler daha çok olurda derneğimiz geniş kitlelerle buluşur. Salih Arıkan, tel:0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..