Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '07

 
Kategori
Dostluk
 

Ellerin çok güzel...

Ellerin çok güzel...
 

-Ellerin çok güzel!
-Gerçekten mi?

Erkek son derece mutlu olmuştur. Elleri çok güzeldir. Bu cümle pek çok kadın tarafından, pek çok erkeğe söylenmiştir.

Erkekler kendilerine iltifat edilmesinden son derece etkilenirler.

-Sen büyüksün, sen en büyüksün, sen akıllısın, sen güçlüsün.
-Anlaşamıyoruz abi!
-Kızım anlaşamıyacak ne var... Erkekler zayıf yaratıklardır. Biraz iltifat etsen, ne istersen onlara yaptırırsın.
-Tamam abi, biliyorum ama 15 senedir böyle yaptım, artık bıktım tutumadım kendimi dün bağırdım, sen öküzsün diye
-Demek tutumadın kendini
-Evet .

Elleri gerçekten güzel mi? Kaç yıl geçtikten sonrada gene "ellerin çok güzel " diyen kaç kadın vardır?

Elleri neden güzeldir. En masum yer eller midir?

Elleri bakımlı olduğu için mi güzeldir. Parmakları ince uzun olduğu için mi?

Ellerini, ellerine aldığı zaman kalbi daha hızlı attığı içni mi?

Birbirini seven insanlar, elele tutuşurlarsa "parmak aralarından günahları akıp gider" diyen din yüzyıllar önce bilmediğimiz bir gerçeği keşfetmiş olabilir mi?
Uzaklardan bir yelkenli gidiyor. dünyanın yuvarlak olduğunun bilindiği günden beri korkusuzca yol alıyor gemiler. Düşmek yok bir kenarından dünyanın.

Kadın erkek ilişkilerinde öyle mi ya! bir anda tepetaklak oluverir insan. Düşüverir dünyanın bir kenarından. Onun için dikkatli olmak gerek, hep tetikte durmalı, hep ellerini temiz ve bakımlı tutmalısın.

Bir türlü içiçe girmiyor dünyalar. onun sınırlarını zorlarken bir bakmışsın kendi dünyan onun avuçlarının içinde. Yılmadan bıkmadan, usanmadan elerini temiz tutmaya uğraşmalısın.

Ellerime bakıyorum... Babamın ellerine benziyor.

Küçükken, babamın ellerine çok bakardım. beyazdı... damarları kalın ve çok belirgindi. temizdi. sanki içi görünürdü.
Yıllar sonra bir kadın bana "ellerin çok güzel dedi. hayret ve şaşkınlıkla yüzüne baktım.

-Nasıl güzel? neresi güzel?
-Güzel işte

Sonra hep ellerime bakar oldum. Güzel ellerime; neresi güzel acaba? keşke onu da söyleseydi. ellerimin nesi güzeldi benim.

Ellerimi güzel gören kadın.

Sana selam olsun ... hep mutlu ol.

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..