Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Elma, armut deme bana; ya çık de, ya da çıkma!

Elma, armut deme bana; ya çık de, ya da çıkma!
 

Saklambaç, çocukluğumuzun en favori oyunlarındandı. İki grup halinde oynamak ise daha bir keyifliydi.. Oldum olası sevmişimdir ekip ruhunu.. Orada çok kullanırdık: ’’elma dersem çııık armut dersem çıkmaaa’’. Sanki bunu bağıra bağıra söylerken duymuyordu ebe arkadaşımız! :)) Velhasıl eğlence ve keyifti bizim için..

Şimdilerde ise günlük yaşamda, ima etme ve karşı tarafın anlamasını bekleme gibi durumlar beni hep düşündürüyor. Koşturmalı yaşam tarzımız, sabrımızı bir şekilde sekteye mi uğrattı? Bu durum ilişkilerimizin samimiyetsizliği sonucu mu varoldu? Samimiyetsizliğimiz ise, söylenen yalanların, yaşanan kötü tecrübelerin bir sonucu mu oldu?

Açıkcası ben bu elma armut durumlarını, o tarz yaklaşımları sevmiyorum, öyle anlaşmak istemiyorum.. Günlük arkadaş ilişkilerinde de, özel hayatımda da ‘’ ben zaten bunu ima etmiştim, anlamalıydın’’ tarzı yaklaşımlar hiç bana göre değil. Belki de o nedenle meramım neyse hemen söyleyiverip insanları şaşırtabiliyorum. Kendimi bu konuda çok sorgulamış olmakla birlikte bu durumu biraz sabırsızlığıma yorduğum zamanların sayısının gittikçe azalmakta olduğunu farkettim. Bu durumu, bazı artniyetli, kararsız, her duruma uyum sağlayan kişiliklerle ilişkilendiriyorum şu ara. Sizin fikirlerinizi de merak ediyorum açıkcası?

Samimi insanlarla olmak dileğiyle, sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 71
: 2134
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1979 doğumluyum. Severek ve isteyerek girdiğim tıp fakültesini bitirdikten sonra veterinerlik de oku..